Kogo lubią Internauci? Strona główna Aktualności22.04.2005 16:53 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Firma Envisional przygotowała ranking najsilniejszych marek Internetu. Zwyciężyła rozpoczynająca właśnie działalność w Polsce firma aukcyjna eBay. Z badań wynika, że najważniejsze marki Internetu to Microsoft, Google, Yahoo, Sony i HP. Dla analityków Envisional ta klasyfikacja była jednak punktem wyjścia do analizy wizerunku poszczególnych firm w oczach Internautów. Jak nietrudno się domyślić, te dwa zestawienia znacząco się różnią. Microsoft - uznawany za najważniejszą markę - był szósty wśród najgorzej ocenianych firm. Najbardziej negatywne oceny zebrał McDonald's, wyprzedzając Coca-Colę, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever. Najlepiej postrzegane w Internecie marki to eBay, HP, Dell, Mini i UPS. "Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie Internet szybko dogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą sobie pozwolić na lekceważenie wizerunku firmy w sieci" - podsumował Ben Coppin, szef Envisional. Internet - także nieoficjalne witryny, takie jak prywatne blogi - coraz częściej mają znaczący udział w dyskusji na temat działalności dużych, międzynarodowych firm. Sieć odgrywa też coraz większy udział w sprzedaży, także dla firm nie związanych bezpośrednio z Internetem. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Cybersquatting, ale inaczej niż zazwyczaj. Pisarz chce, aby ktoś znany przeczytał jego powieść 6 lut 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes Bezpieczeństwo 16 Amazon pomylił paczki. 79-latek dostał przesyłkę ważącą 29 kilogramów 1 lut 2020 Jakub Wątor Internet Biznes 175 Potrzebujesz nowy sprzęt gamingowy lub drukarkę? Sprawdź ofertę x-komu! 12 sie 2020 Karolina Kowasz Sprzęt 27 YouTube bez reklam za darmo. Internauta ujawnił banalną sztuczkę 12 cze 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 171
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Firma Envisional przygotowała ranking najsilniejszych marek Internetu. Zwyciężyła rozpoczynająca właśnie działalność w Polsce firma aukcyjna eBay. Z badań wynika, że najważniejsze marki Internetu to Microsoft, Google, Yahoo, Sony i HP. Dla analityków Envisional ta klasyfikacja była jednak punktem wyjścia do analizy wizerunku poszczególnych firm w oczach Internautów. Jak nietrudno się domyślić, te dwa zestawienia znacząco się różnią. Microsoft - uznawany za najważniejszą markę - był szósty wśród najgorzej ocenianych firm. Najbardziej negatywne oceny zebrał McDonald's, wyprzedzając Coca-Colę, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever. Najlepiej postrzegane w Internecie marki to eBay, HP, Dell, Mini i UPS. "Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie Internet szybko dogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą sobie pozwolić na lekceważenie wizerunku firmy w sieci" - podsumował Ben Coppin, szef Envisional. Internet - także nieoficjalne witryny, takie jak prywatne blogi - coraz częściej mają znaczący udział w dyskusji na temat działalności dużych, międzynarodowych firm. Sieć odgrywa też coraz większy udział w sprzedaży, także dla firm nie związanych bezpośrednio z Internetem. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji