r   e   k   l   a   m   a
reklama

Lara Croft and the Guardian of Light już na Core Online

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Co prawda utrzymywany z reklam serwis Core Online, oferujący możliwość zagrania w znane produkcje wydawcy Square Enix za darmo bezpośrednio w przeglądarce, to na razie eksperyment, ale chyba pomysł można zaliczyć do udanych. Tak jak obiecywano nam przy starcie bety, do biblioteki dostępnych tytułów dołączyło właśnie bowiem oto Lara Croft and the Guardian of Light. Na swoją kolej czeka Tomb Raider: Underworld oraz Gyromancer.

Każdy z 14 poziomów izometrycznej przygody znanej pani archeolog możemy sprawdzić osobno zupełnie bezpłatnie, poprzez oglądanie reklam zyskując czas gry. Przypomnę, że każda minuta materiału promocyjnego, z którym się zapoznaliśmy, to potem 20 minut zabawy. Tradycyjnie już na Core Online, jeśli ktoś strasznie nie lubi reklam, ma opcję pozbycia się ich za drobną opłatą — w tym przypadku po wyłożeniu niecałych 10 dolarów.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSzef Wykopu o cenzurze w Internecie: Czujemy się zmuszeni do ucieczki z Unii