Blog (3)
Komentarze (761)
Recenzje (0)
@Savpether[LinuxNews] Unigine 2.0 Alpha 2 dodaje wsparcie dla C#

[LinuxNews] Unigine 2.0 Alpha 2 dodaje wsparcie dla C#

21.11.2014 15:39

Unigine jest multiplatformowym silnikiem graficznym stworzonym przez Unigine Corp przy użyciu języka programowania C++. Silnik wspiera zaawansowane renderowanie grafiki zarówno w DirectX 11, jak i OpenGL 4.0. Na stronie projektu można znaleźć wersje dla poszczególnych platform - Windows, GNU/Linux, OS X, iOS, Android i Play Station 4. Został użyty do stworzenia m.in. gry Oil Rush.

535732

Prace nad Unigine 2.0 twają już od jakiegoś czasu. Niedawno została opublikowana wersja Alpha 2, która wprowadza powiew stabilności i kolejne przydatne funkcje. W wersjach dla Windowsa i GNU/Linuksa zostało wprowadzone API C#, które umożliwia wykorzystanie Unigine podczas tworzenia aplikacji w C#. W opisanym scenariuszu silnik będzie też lepiej obsługiwał współdziałanie z UnigineScript. Na platformie GNU/Linux opisane funkcje zostały zaimplementowane przy użyciu przedwsześnie uśmierconego przez niektóre osoby projektu Mono.

Unigine 2.0 Alpha 2 wprowadza również wiele poprawek do renderingu i ulepszenia związane z budową terenu. Unigine Corp nie zaprezentowało jeszcze żadnego demonstracyjnego pokazu możliwości swojego nowego dzieła, ale przewiduje się, że stosowne materiały zostaną już wkrótce upublicznione. Silnik choć jest bogaty pod względem wizualnym, znajduje najczęściej zastosowanie tylko w symulatorach.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)