Live Chat w Allegro

Strona główna Aktualności

O autorze

Allegro - najbardziej znana platforma handlowa w polskim Internecie wprowadziła rozwiązanie, które ma być uzupełnieniem dotychczasowej formuły wsparcia użytkowników, opartej na korespondencji e-mailowej.

Aplikacja LIVECHAT Contact Center została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi użytkowników. Korzystanie z tej usługi przypomina prowadzenie rozmowy przez zwykły komunikator internetowy. Nie wymaga jednak instalacji żadnego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. W pierwszej kolejności usługa ta będzie dedykowana użytkownikom posiadającym status Super Sprzedawcy VIP.

Wybór aplikacji dokonany przez Allegro nie powinien oczywiście dziwić. Wrocławska firma LIVECHAT Software została przejęta przez GG Network, a GG Network oraz Allegro znajdują się grupie kapitałowej koncernu Naspers. Tak więc wszystko zostaje w rodzinie ;-)

© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieRoboty zabiorą nam pracę? Nie tak szybko – nawet Elon Musk zmienił zdanie