r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze do: Malwarebytes

Strona główna Windows Bezpieczeństwo Inne programy zabezpieczające

Komentarze

0 nowych
  #1404 19.04.2017 22:46

@xaver: Też mam wersję 2.2.1. Myślałem czy sobie nie włączyć wersji próbnej jako antywirusa ale już po włączeniu skanera stwierdziłem, że niektóre programy mogą mi chodzić wolniej. Więc dałem sobie spokój. Poza tym taki skaner może pomieszać trochę w systemie operacyjnym.

zelumati   4 #1403 17.04.2017 17:19

u mnie to samo. Program kończy skanowanie po 3 sekundach i w rzeczywistości zawiesza się na procesie przygotowywania ;/
Naprawiajcie Malwarb. bo to jeden z lepszych programów do skanowania!

  #1402 15.04.2017 11:52

Witam ten program w ogóle nie skanuje.Po zainstalowaniu ,wyszukaniu aktualizacji baz i kliknięciu skanuj ,proces trwa 9 sekund i wychodzi raport.Czas skanowania 9 sekund ,Przeskanowane obiekty 0 (ZERO) wykrytych zagrożeń 0 jak i w kwarantannie 0.Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie nie pomogło.

  #1401 18.03.2017 20:23

Nadaje się tylko do jednorazowego skanu kompa, przynajmniej najnowsza wersja - program niesamowicie muli komputer, zabierał mi ponad 20% wykorzystania pamięci RAM, której na kompie mam 8GB. wiatraki chodziły nonstop na maxymalnych obrotach i nie dało się normalnie pracować. Dodatkowo mam wrażenie, że kiedy chciałem wejść w jakikolwiek sposób na mój drugi dysk (D), na którym przechowuje dane (winda stoi na C), dysk dopiero wtedy "ruszał" i systemowi zajmowało kilka sekund zanim mogłem zacząć coś tam robić. Po deinstalacji malwarebytes problem zniknął. Na dłuższe użytkowanie nie polecam

lukasz92n   2 #1400 16.03.2017 14:52

Ten program tak samo się stoczył jak kiedyś Ad-Aware.

kentaro   6 #1399 20.02.2017 22:28

Nie polecam tej nowej wersji, po pierwsze program podczas instalacji nie daję nam wyboru i instaluje od razu wersje pro na próbe, kiedyś można było wybrać trial czy free, a po drugie np. na lapku ten program zcrashował mi Internet Explorer a to jedyna przeglądarka jaka tam używam i wykasowałem, szkoda.

Autor edytował komentarz w dniu: 20.02.2017 22:28
grześ12   8 #1398 20.02.2017 20:00

Irytuje mnie tylko że aktualizuje się sama baza a nie cały program

xaver   8 #1397 20.02.2017 14:55

Zgadza się,coraz gorzej z tym programem. Przykręcają śrubę aby zmusić do kupna wersji pro. Kiedyś zaistalowałem tę wersję ale szybko wróciłem do wer. 2.2.1

Zero Ghost   12 #1396 19.02.2017 14:32

Osobiście polecam ostatnią normalną wersje tego programu czyli 2.2.1
do pobrania pod tym linkiem : http://filehippo.com/pl/download_malwarebytes_anti_malware/

jacabad   2 #1395 19.02.2017 08:52

Co aktualizacja to co raz gorzej z tym programem zrobił sie ciężki i powolny to nie jest ten sam programik co kiedyś.

  #1394 02.02.2017 15:29

paręnaście dni użytkowałem toto i w końcu wywaliłem. Zamulenie komputera było widoczne i przy otwieraniu aplikacji jak i przy wymianie danych w sieci. Nadto wyjście ( zamknięcie programu) nie pomagało. W procesach cały czas był uruchomiony i obciążenie procesora 50%. Zamknięcie procesu zajęło parę minut. To nie jest to czym być powinno.

leckow   4 #1393 27.01.2017 04:20

ostatnio, w wersjach 3, tworca oprogramowania trochę sie zagubil. poszedł droga ms i testuje program przez klientow

marciano2222   11 #1392 26.01.2017 00:14

Wersja Malwarebytes Anti-Malware 3.0.6.1469
http://downloads.malwarebytes.org/file/mbam

  #1391 23.01.2017 09:39

@NaIware Bytes (niezalogowany): chyba hosting / domenę zablokowali.

  #1390 13.01.2017 20:42

Jeżeli ktoś z was szuka wersji trial, która nie ma ograniczenia czasowego to może ją ściągnąć z tego linka. Spieszcie się, bo moderacja może ten link usunąć :)
http://chomil.pl/38544

  #1389 30.12.2016 18:01

@tz1978: Unikać na razie wersji z numerkiem 3.x, lepiej pozostać na 2.x. "Trójka" zachowuje się jakby była w fazie "beta" jak Windows 10. Napotkałem na różne problemy z wersją 3, również z tą o której mówisz. Zalecam powrót do 2.x. Dla spokoju i stabilności. (problemy w Win7x64)

  #1388 27.12.2016 08:56

@tz1978: Jak nie masz wersji pro to się nie przejmuj komunikatem.

Teoretycznie reinstalacja aplikacji i na nowo wpisanie klucza licencji na wersje pro powinno pomóc.

tz1978   3 #1387 24.12.2016 10:27

Program zawsze po uruchomieniu pokazuje informacje, że ochrona sieci web nie działa. W jaki sposób można to naprawić.

  #1386 21.12.2016 01:30

Interfejs jak z PRL-u. Tragedia. Nie wiem skąd taka niechęć do udziału programu w testach. Brak informacji zarówno na AV Test jak i w Virus Bulletin. Trochę muli i miałem problemy z odinstalowaniem. Fajnie, że program z polskim rodowodem, ale w tym serwisie zbyt nachalnie się go promuje.

  #1385 20.12.2016 18:18

spróbuję ponownie najnowszej 3.0.5 ale poprzednia ostro przymulała mi kompa (przy ustawieniu większości osłon wersji testowej pro)

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
1 2 3 4 5 następna
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.