r   e   k   l   a   m   a
reklama

Marka Need for Speed w rękach Ghost Games

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Można było zastanawiać się, czemu studio Ghost Games wypowiada się na temat ewentualnego Need for Speed: Underground 3, kiedy ostatnio przecież za markę odpowiadał zespół Criterion Games i twórcy nadchodzącego Rivals rzecz wyjaśniają — to oni mają teraz kierownicę w rękach. Wraz z debiutem kolejnej gry w serii będą mieli za zadanie upewnić się, że następne jej odsłony będą od razu rozpoznawalne, w pewien sposób znajome, a nie całkiem różne. EA chce zbudować nowy wizerunek wyścigów.

Nikt nie będzie rzucał marki między Criterion, Black Box czy Ghost Games, bowiem niekoniecznie wyszłoby jej to dalej na zdrowie, co pokazało kilka ostatnich wydań. Obecni opiekunowie Need for Speed zapowiadają, że będą mogli poświęcić się naginaniu technologii Frostbite 3 pod swoje potrzeby, udoskonalaniem gry z każdą kolejną odsłoną, a zarazem zadbają o ciepłe jej przyjęcie pośród fanów wirtualnej rywalizacji na drogach, wiedzących czego się mogą spodziewać w przyszłości.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSzef Wykopu o cenzurze w Internecie: Czujemy się zmuszeni do ucieczki z Unii