Memeo Connect

Strona główna Windows Archiwum Programy archiwalne
Pobierz program

Memeo Connect to interesujące narzędzie przeznaczone do przechowywania dokumentów w Google Docs.

Program tworzy wirtualny dysk o nazwie - uwaga - GDrive, który synchronizuje swoją zawartość z usługą firmy Google. Po podaniu adresu i hasła do poczty Gmail możemy w ten sposób przesyłać dokumenty tekstowe, prezentacje, arkusze kalkulacyjne i inne. Można również przeglądać i edytować materiały stworzone w Google Docs - zostają one zapisane na dysku komputera. Wszystkie pliki posortowane są w GDrive w taki sam sposób jak to ma miejsce na serwerach firmy Google.

Za pomocą panelu preferencji można przeglądać ustawienia konta, obsługiwane kategorie czy funkcje związane z prywatnością. Memeo Connect pozwala również na wyszukiwanie plików, flagowanie i podgląd listy współpracowników.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!