WindowsArchiwumProgramy archiwalneMemeo Connect

Memeo Connect

zabezpiecz pobieranie
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item

Memeo Connect to interesujące narzędzie przeznaczone do przechowywania dokumentów w Google Docs.

Program tworzy wirtualny dysk o nazwie - uwaga - GDrive, który synchronizuje swoją zawartość z usługą firmy Google. Po podaniu adresu i hasła do poczty Gmail możemy w ten sposób przesyłać dokumenty tekstowe, prezentacje, arkusze kalkulacyjne i inne. Można również przeglądać i edytować materiały stworzone w Google Docs - zostają one zapisane na dysku komputera. Wszystkie pliki posortowane są w GDrive w taki sam sposób jak to ma miejsce na serwerach firmy Google.

Za pomocą panelu preferencji można przeglądać ustawienia konta, obsługiwane kategorie czy funkcje związane z prywatnością. Memeo Connect pozwala również na wyszukiwanie plików, flagowanie i podgląd listy współpracowników.

Ocena redakcji
3.5
Ocena użytkowników
3.01 ocena
Twoja ocena
ProducentMemeo
Liczba pobrań1 184
Data aktualizacji8 gru 2010
System operacyjnyWindows
LicencjaTestowa (trial)
Masz problem z tym programem?
Zapytaj na naszym forum
Opinie (0)
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)