r   e   k   l   a   m   a
reklama

Microsoft Surface nie radzi sobie najlepiej

Strona główna Aktualności

O autorze

Z wykształcenia dziennikarz prasowy, prywatnie miłośnik nowych technologii, które mają ułatwiać codzienne życie. Jako niereformowalny fan rozrywki komputerowej, zaangażowany w społeczność gier Valve.

Mimo że pierwsza dostawa tabletów Surface rozeszła się niemal na pniu, Microsoft nie jest zadowolony ze statystyk sprzedaży. Złudzeń nie ma nawet Steve Ballmer, który w wywiadzie dla francuskiego dziennika Le Parisien stwierdził, że „sprzedaż Surface z systemem Windows RT jest skromna”. Niestety, szef Microsoftu nie podzielił się konkretnymi liczbami.

Jako przyczynę niezbyt imponujących wyników Ballmer wskazał niewielką liczbę miejsc, w których można nabyć urządzenie. W tej chwili Surface dostępny jest wyłącznie na stronie internetowej koncernu oraz w wybranych sklepach w kilku krajach na świecie. Szef Microsoftu nie traci jednak nadziei, bo sytuacja może zmienić się po nadchodzącej wielkimi krokami premierze tabletu z Windows 8 Pro na pokładzie. Oparty na procesorach Intel sprzęt, który trafi do sprzedaży w ciągu najbliższych trzech miesięcy, będzie według niego „niepowtarzalny”.

Sukces Surface Pro może jednak w dużej mierze być zależny od ceny, a ubiegłotygodniowe przecieki nie napawają w tej sprawie optymizmem. Jeden z niemieckich sklepów przez chwilę oferował tablet z 64 GB pamięci za 809 euro, a wersja 128 GB była o 100 euro droższa (ceny uwzględniały 19-procentowy podatek VAT). Jeśli kwoty te utrzymają się do premiery, wysokie zainteresowanie Surface Pro stoi pod dużym znakiem zapytania — ile osób zdecyduje się na tak drogie rozwiązanie, mając do wyboru tańszy sprzęt u konkurencji?

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieTest najlepszych telewizorów na Mundial