Microsoft gotowy do testów Office Live Strona główna Aktualności14.02.2006 21:28 Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent Microsoft jest gotowy do uruchamienia programu Office Live, póki co w wersji beta, adresowanego do małych firm - zwłaszcza tych posiadających poniżej 10 pracowników. Office Live ma być rozwiązaniem Microsoft na dwa najczęściej spotykane problemy małych firm, które uniemożliwiają im zaistnienie w Internecie: koszty i bariery techniczne. Z aktualnych badań wynika, że choć 90% takich przedsiębiorstw posiada dostęp do globalnej sieci, to zaledwie połowa z nich może pochwalić się własną witryną internetową. Do tej pory do testów zapisało się ponad 100 tysięcy firm. Uczestnictwo w programie beta jest całkowicie bezpłatne. Office Live to kompleksowa oferta w zakresie domen internetowych, utrzymania witryny, skrzynek pocztowych i innych podobnych usług. Co najważniejsze, gdy program osiągnie status finalny (prawdopodobnie w okolicach listopada), jego podstawowa edycja Office Live Basics będzie nadal darmowa. Dwie pozostałe wersje sprzedawane będą w systemie subskrypcyjnym, ale Microsoft zapewnia, że ceny nie przekroczą poziomu 50 dolarów, czyli potencjalnie ponoszonych przez przedsiębiorstwo kosztów łącza internetowego czy telefonów komórkowych. Kilka szczegółów technicznych: edycja Basics będzie udostępniała posiadaczom możliwość zarejestrowania własnej domeny internetowej, 2 GB przestrzeni na pięć skrzynek e-mail, 30 MB przestrzeni na witrynę internetową i do 10 GB miesięcznego transferu. Dostępne będą również proste statystyki odwiedzin i szablony, na podstawie których tworzenie stron ma być niezwykle proste. Płatna edycja Essentials zwiększa limit skrzynek do 50, jak również przestrzeń pod witrynę (50 MB) oraz transfer (do 25 GB). Poszerzone będą również opcje statystyk. Klient uzyska także 20 aplikacji biznesowych wspomagających organizację pracy oraz będzie mógł korzystać z bezpłatnego numeru pomocy technicznej. Nowa inicjatywa Microsoft z pewnością zwiększy ilość małych przedsiębiorstw, które będą mogły promować się w Internecie. Dzięki kompleksowemu podejściu do sprawy i zapowiadanych niskich kosztach jest szansa, że projekt okaże się sukcesem. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Gdy chmura szwankuje, produkty Microsoftu przestają działać. Przedsmak ponurej przyszłości? 7 lut 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie IT.Pro 112 Microsoft Surface Duo: gesty nawigacji są już prawie gotowe 23 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Sprzęt 12 Produkty Microsoftu najczęstszym celem cyberprzestępców w 2019 roku 7 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Bezpieczeństwo 26 Opinia. Microsoft stale próbuje przekonać nas do swoich usług. I ciągle mu nie wychodzi 10 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Biznes 60
Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent Microsoft jest gotowy do uruchamienia programu Office Live, póki co w wersji beta, adresowanego do małych firm - zwłaszcza tych posiadających poniżej 10 pracowników. Office Live ma być rozwiązaniem Microsoft na dwa najczęściej spotykane problemy małych firm, które uniemożliwiają im zaistnienie w Internecie: koszty i bariery techniczne. Z aktualnych badań wynika, że choć 90% takich przedsiębiorstw posiada dostęp do globalnej sieci, to zaledwie połowa z nich może pochwalić się własną witryną internetową. Do tej pory do testów zapisało się ponad 100 tysięcy firm. Uczestnictwo w programie beta jest całkowicie bezpłatne. Office Live to kompleksowa oferta w zakresie domen internetowych, utrzymania witryny, skrzynek pocztowych i innych podobnych usług. Co najważniejsze, gdy program osiągnie status finalny (prawdopodobnie w okolicach listopada), jego podstawowa edycja Office Live Basics będzie nadal darmowa. Dwie pozostałe wersje sprzedawane będą w systemie subskrypcyjnym, ale Microsoft zapewnia, że ceny nie przekroczą poziomu 50 dolarów, czyli potencjalnie ponoszonych przez przedsiębiorstwo kosztów łącza internetowego czy telefonów komórkowych. Kilka szczegółów technicznych: edycja Basics będzie udostępniała posiadaczom możliwość zarejestrowania własnej domeny internetowej, 2 GB przestrzeni na pięć skrzynek e-mail, 30 MB przestrzeni na witrynę internetową i do 10 GB miesięcznego transferu. Dostępne będą również proste statystyki odwiedzin i szablony, na podstawie których tworzenie stron ma być niezwykle proste. Płatna edycja Essentials zwiększa limit skrzynek do 50, jak również przestrzeń pod witrynę (50 MB) oraz transfer (do 25 GB). Poszerzone będą również opcje statystyk. Klient uzyska także 20 aplikacji biznesowych wspomagających organizację pracy oraz będzie mógł korzystać z bezpłatnego numeru pomocy technicznej. Nowa inicjatywa Microsoft z pewnością zwiększy ilość małych przedsiębiorstw, które będą mogły promować się w Internecie. Dzięki kompleksowemu podejściu do sprawy i zapowiadanych niskich kosztach jest szansa, że projekt okaże się sukcesem. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji