Microsoft reklamuje Outlooka na Androidzie dzięki aplikacji Gmaila

Strona główna Aktualności

O autorze

Konsekwentnie trzyma się lewego pasa autostrady. Lubi szybki chód chodnikiem, narowisty jazz oraz infradźwiękowy metal. Nie przeszkadza mu wolne oprogramowanie.

Microsoft znów intensyfikuje swoje sugestie, czyli po prostu reklamy dostarczane w oprogramowaniu. Komunikaty reklamowe nie ukazują się już wyłącznie w menu głównym Windowsa 10 czy przeglądarce plików. Teraz firma z Redmond poszło o krok dalej i na celowniku znaleźli się również użytkownicy Androdia.

Jak donosi niemiecki portal WindowsArea.de, Microsoft zaczął reklamować Outlooka w wersji na Androida w dość niecodzienny miejscu. Komunikat o wyższości Outlooka nad Gmailem pojawia się w momencie, kiedy chcemy zsynchronizować oba konta.

W automatycznie wygenerowanej wiadomości z prośbą o zatwierdzenie synchronizacji, dostajemy informację o tym, jakie korzyści na nas czekają, kiedy zdecydujemy się na ściągnięcie Outlooka w wersji na Androida. Jako argumenty, które mają nas przekonać do zakupu, Microsoft wymienia m.in. Focused Inbox, czyli funkcję eksponowania najważniejszych wiadomości oraz integracje z Dropboksem i kalendarzem.

W mailu dostajemy też wyeksponowany niebieski przycisk, po naciśnięciu którego zostaniemy przeniesieni do sklepu Google - tam możemy dokonać zakupu. Z kolei link do aktywacji synchronizacji, o którą nam tak naprawdę chodziło, znajduję się poniżej i jest zdecydowanie mniej widoczny. Taki oto sposób Microsoftu na „dyskretne” przemycanie reklamy.

© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieRecenzja Xiaomi Mi Mix 2S. Naprawdę świetnie, ale jeszcze bez perfekcji