Microsoft wśród liderów CRM Strona główna Aktualności03.03.2005 13:20 Udostępnij: O autorze Sebastian Szaniawski Duży sukces rozwiązania z rodziny Microsoft Business Solutions. Microsoft CRM znalazł się w czołówce rozwiązań CRM w raporcie Gartner Group "The Three-Year Total Cost of Ownership for CRM for MSBs", wiodącej firmy badawczej dostarczającej analizy z dziedziny IT. Z raportu wynika, iż Microsoft Business Solutions-CRM jest postrzegany jako najlepsze rozwiązanie pod względem stosunku wartości do ceny. Polski oddział Microsoft poinformował o wynikach badania Gartner Group na temat poziomu pełnych kosztów utrzymania, użytkowania i rozbudowy systemów (TCO) CRM dla średnich przedsiębiorstw na przestrzeni trzech lat. TCO to jedna z podstawowych wartości według których firmy dokonują wyboru systemu CRM. Microsoft Business Solutions-CRM zajął w raporcie drugie miejsce. W teście wzięło udział sześciu wiodących dostawców systemów CRM. Pięć firm biorących udział w badaniu dostarcza systemy CRM już od wielu lat. Microsoft CRM to produkt stosunkowo nowy, na rynku zachodnim znajduje się dopiero od 2003 roku. W związku z tym zajęcie drugiego miejsca w raporcie Gartner Group można poczytać jako bardzo udany debiut - powiedział Jacek Chwalisz, szef Microsoft Business Solutions - dodatkowo cieszy nas fakt, iż większość największych integratorów systemów oraz sprzedawców rozwiązań CRM takich jak IBM, SAP, czy Siebel wspiera naszą architekturę .NET, która dzięki temu ma dużą szansę stać się standardem. Z badania wynika, że system Microsoft CRM zyskał wysokie noty wśród swoich użytkowników. Według Gartner Group jest postrzegany jako najlepszy pod względem stosunku wartości do ceny. Do cech, które przyczyniły się do tego, iż Microsoft Business Solutions-CRM zajął tak wysoką pozycję w badaniu Gartnera należą: znany i sprawdzony interfejs użytkownika - Microsoft CRM integruje się z wieloma innymi aplikacjami takimi jak: Microsoft Outlook, Word, Excel and Power Point, Perspektywiczność - zastosowane w aplikacji rozwiązania pozwalają na zwiększanie możliwości Microsoft CRM wraz ze zmieniającymi się potrzebami firmy, globalna sieć partnerów firmy Microsoft pomaga klientom w osiąganiu najwyższej wartości biznesowej w przeliczeniu na każdą złotówkę zainwestowaną w system IT, czołowa pozycja na rynku - premierę Microsoft CRM poprzedziły trzy lata badań i rozwijania produktu. W projekt zaangażowani byli eksperci CRM współpracujący wcześniej z wieloma firmami z tego sektora takimi jak Onyx, Pivotal, Oracle, Siebel, czy Goldmine. Osiągnięto głęboką integrację z pakietem Microsoft Office, SQL Server, Exchange i Biztalk. Jest to jedyne globalnie dostępne rozwiązanie CRM dla średnich przedsiębiorstw. Dostarczaniem go zajmuje się sieć 1 500 partnerów na całym świecie. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Kolejny łatkowy wtorek i aktualizacje od Microsoftu. Wśród nich są niespodzianki 11 lut 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 67 Polska firma pozyskała 22 mln dol. na rozwój. Wspomaga m.in. Microsoft i Teslę 6 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes IT.Pro 16 Windows 7 otrzymał obiecywaną aktualizację: Microsoft zepsuł, Microsoft naprawił 8 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 54 Netflix i nowy Microsoft Edge to fenomenalny duet – dzięki wsparciu Dolby Vision 14 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie 96
Udostępnij: O autorze Sebastian Szaniawski Duży sukces rozwiązania z rodziny Microsoft Business Solutions. Microsoft CRM znalazł się w czołówce rozwiązań CRM w raporcie Gartner Group "The Three-Year Total Cost of Ownership for CRM for MSBs", wiodącej firmy badawczej dostarczającej analizy z dziedziny IT. Z raportu wynika, iż Microsoft Business Solutions-CRM jest postrzegany jako najlepsze rozwiązanie pod względem stosunku wartości do ceny. Polski oddział Microsoft poinformował o wynikach badania Gartner Group na temat poziomu pełnych kosztów utrzymania, użytkowania i rozbudowy systemów (TCO) CRM dla średnich przedsiębiorstw na przestrzeni trzech lat. TCO to jedna z podstawowych wartości według których firmy dokonują wyboru systemu CRM. Microsoft Business Solutions-CRM zajął w raporcie drugie miejsce. W teście wzięło udział sześciu wiodących dostawców systemów CRM. Pięć firm biorących udział w badaniu dostarcza systemy CRM już od wielu lat. Microsoft CRM to produkt stosunkowo nowy, na rynku zachodnim znajduje się dopiero od 2003 roku. W związku z tym zajęcie drugiego miejsca w raporcie Gartner Group można poczytać jako bardzo udany debiut - powiedział Jacek Chwalisz, szef Microsoft Business Solutions - dodatkowo cieszy nas fakt, iż większość największych integratorów systemów oraz sprzedawców rozwiązań CRM takich jak IBM, SAP, czy Siebel wspiera naszą architekturę .NET, która dzięki temu ma dużą szansę stać się standardem. Z badania wynika, że system Microsoft CRM zyskał wysokie noty wśród swoich użytkowników. Według Gartner Group jest postrzegany jako najlepszy pod względem stosunku wartości do ceny. Do cech, które przyczyniły się do tego, iż Microsoft Business Solutions-CRM zajął tak wysoką pozycję w badaniu Gartnera należą: znany i sprawdzony interfejs użytkownika - Microsoft CRM integruje się z wieloma innymi aplikacjami takimi jak: Microsoft Outlook, Word, Excel and Power Point, Perspektywiczność - zastosowane w aplikacji rozwiązania pozwalają na zwiększanie możliwości Microsoft CRM wraz ze zmieniającymi się potrzebami firmy, globalna sieć partnerów firmy Microsoft pomaga klientom w osiąganiu najwyższej wartości biznesowej w przeliczeniu na każdą złotówkę zainwestowaną w system IT, czołowa pozycja na rynku - premierę Microsoft CRM poprzedziły trzy lata badań i rozwijania produktu. W projekt zaangażowani byli eksperci CRM współpracujący wcześniej z wieloma firmami z tego sektora takimi jak Onyx, Pivotal, Oracle, Siebel, czy Goldmine. Osiągnięto głęboką integrację z pakietem Microsoft Office, SQL Server, Exchange i Biztalk. Jest to jedyne globalnie dostępne rozwiązanie CRM dla średnich przedsiębiorstw. Dostarczaniem go zajmuje się sieć 1 500 partnerów na całym świecie. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji