Microsoft zadowolony z NUads, będzie więcej reklam na Xboksie 360

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Microsoft szukał sposobów na to, żeby zarobić dodatkowo na Xboksie 360 oraz jego użytkownikach i szybko wprowadził reklamy pokazywane na kafelkach bezpośrednio w menu głównym konsoli, których wyświetlanie z czasem udoskonalił. Od połowy zeszłego roku firma ruszyła z kampanią promującą pomysł na NUads, czyli reklamy interaktywne. Okazały się one strzałem w dziesiątkę, więc w przyszłości możemy spodziewać się ich dużo więcej.

Akcje przeprowadzane w ten sposób cieszą się sporym zainteresowaniem nie tylko reklamodawców, lecz również posiadaczy konsoli, którzy niejednokrotnie za zapoznanie się z kilkusekundowymi spotami nagradzani są drobnymi prezentami w cyfrowej formie (jak tapety, obrazki gracza czy elementy ubioru dla awatara). Często reklamy przedstawiane są także w formie prostych, przystępnych gier. Wyniki ankiet pokazują, że NUads to prawdziwy przełom w reklamach telewizyjnych i możecie wyglądać większych inwestycji z naszej strony na ten cel oraz ogólnie reklamy w formie wideo — mówi Ross Honey, głowa działu Xbox Live Entertainment and Advertising.

© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieBrzydkie podróbki figurek z PRL-u. Jest człowiek, który ma ich pokaźną kolekcję