Microsoft zyska nowych partnerów. Surface w końcu zawita do Polski? Strona główna Aktualności14.07.2015 16:14 Udostępnij: O autorze Maciej Olanicki @b.munro Nie trzeba nikogo szczególnie przekonywać, że Microsoft nieszczególnie rozpieszcza swoich polskich użytkowników, o czym mogą świadczyć dzisiejsze doniesienia o braku w Polsce imprez premierowych Windowsa 10. Dotyczy to jednak także dostępności sprzętu, przede wszystkim urządzeń z serii Surface, a raczej ich braku w polskich sklepach. To może się jednak już niedługo zmienić. Microsoft ogłosił właśnie zamiar rozpoczęcia zakrojonego na dużą skalę programu zdobywania nowych partnerów w dystrybucji urządzeń z serii Surface. Z dotychczasowych kilkuset ich liczba ma się zwiększyć globalnie nawet do kilku tysięcy. W takim przypadku całkiem prawdopodobne staje się, że choć jeden z nich będzie tym, którzy sprzeda w końcu Surface'y Polakom. Oczywiście zbliżająca premiera Windowsa 10 jest dla tego typu zabiegów świetną okazją. Wzrost liczby dystrybutorów Surface'a ma bowiem nastąpić w ciągu kilku miesięcy i być połączony z kampanią reklamową. Zadeklarować chęć nawiązania partnerstwa można za pomocą przygotowanego do tego celu portalu Microsoft Partner Network. Wraz z informacją o istotnym zwiększeniu liczby partnerów, którzy zajmą się sprzedażą Surface'ów, Microsoft poinformował o... opóźnieniu premiery jednego ze swoich urządzeń. Znajdujący swoje zastosowanie przede wszystkim w biznesie Surface Hub miał być w sprzedaży od 1 września. Ekran miał występować w dwóch wariantach: 55-calowym (wartym 7 000 dolarów) i 84-calowym (20 000 dolarów). Wiadomo już, że wrześniowa premiera się nie odbędzie, a kolejne informacje na temat Hubów pojawią się w sierpniu. Do ciekawych wniosków można jednak dojść zestawiając te informacje z doniesieniami o planowanych likwidacjach autoryzowanych serwisów. Jasnym staje się jakie priorytety w kontekście premiery kolejnego systemu Windows przyjął Microsoft. Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Microsoft Surface Duo: gesty nawigacji są już prawie gotowe 23 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Sprzęt 12 Microsoft zadowolony z zapotrzebowania na Windows 10 i urządzenia Surface, mniej z Xboksa 30 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Sprzęt Biznes 47 Microsoft Surface Book 3 z bardzo mocną specyfikacją. W sieci pojawiają się pierwsze testy 31 sty 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt 11 Microsoft pojawi się na MWC 2020. Szkoda, że bez Surface'a Duo 31 sty 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Biznes 12
Udostępnij: O autorze Maciej Olanicki @b.munro Nie trzeba nikogo szczególnie przekonywać, że Microsoft nieszczególnie rozpieszcza swoich polskich użytkowników, o czym mogą świadczyć dzisiejsze doniesienia o braku w Polsce imprez premierowych Windowsa 10. Dotyczy to jednak także dostępności sprzętu, przede wszystkim urządzeń z serii Surface, a raczej ich braku w polskich sklepach. To może się jednak już niedługo zmienić. Microsoft ogłosił właśnie zamiar rozpoczęcia zakrojonego na dużą skalę programu zdobywania nowych partnerów w dystrybucji urządzeń z serii Surface. Z dotychczasowych kilkuset ich liczba ma się zwiększyć globalnie nawet do kilku tysięcy. W takim przypadku całkiem prawdopodobne staje się, że choć jeden z nich będzie tym, którzy sprzeda w końcu Surface'y Polakom. Oczywiście zbliżająca premiera Windowsa 10 jest dla tego typu zabiegów świetną okazją. Wzrost liczby dystrybutorów Surface'a ma bowiem nastąpić w ciągu kilku miesięcy i być połączony z kampanią reklamową. Zadeklarować chęć nawiązania partnerstwa można za pomocą przygotowanego do tego celu portalu Microsoft Partner Network. Wraz z informacją o istotnym zwiększeniu liczby partnerów, którzy zajmą się sprzedażą Surface'ów, Microsoft poinformował o... opóźnieniu premiery jednego ze swoich urządzeń. Znajdujący swoje zastosowanie przede wszystkim w biznesie Surface Hub miał być w sprzedaży od 1 września. Ekran miał występować w dwóch wariantach: 55-calowym (wartym 7 000 dolarów) i 84-calowym (20 000 dolarów). Wiadomo już, że wrześniowa premiera się nie odbędzie, a kolejne informacje na temat Hubów pojawią się w sierpniu. Do ciekawych wniosków można jednak dojść zestawiając te informacje z doniesieniami o planowanych likwidacjach autoryzowanych serwisów. Jasnym staje się jakie priorytety w kontekście premiery kolejnego systemu Windows przyjął Microsoft. Biznes Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji