Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

[nieaktualne, po 17 listopada 2016 zmieniono regulamin] Bonus za rejestrację numeru w Play jedynie na 30 dni – jak przedłużyć ważność środków

W ostatnich dniach głośno jest o promocji Play, w której za dokonanie rejestracji numeru (podanie danych osoby, która będzie korzystać z numeru) dostaje się dodatkowe środki - 100zł na konto promocyjne, 10 GB pakietu internetowego oraz rok ważności konta. Dodatkowo, jeżeli jesteśmy w sieci określoną ilość czasu (liczy się data aktywacji karty SIM w sieci) w ciągu siedmiu dni dostajemy dodatkowe 100, 200, 300 lub 400zł w zależności od tego, ile lat mamy aktywną kartę SIM - każdy rok to 100zł bonusu. Maksymalnie możemy więc uzyskać 500zł bonusu, ważne 30 dni, lub do końca danego miesiąca kalendarzowego w przypadku Formuły Mini Max na kartę.

Jednym z najczęściej występujących komentarzy na temat tej promocji jest argument, że bonus jest ważny tylko 30 dni - tak w istocie jest. W taryfach Play na kartę mamy konto główne, z którego środki możemy wydawać na wszystko oraz konto promocyjne, gdzie pieniądze możemy spożytkować na rozmowy głosowe, SMS-y i dostęp do internetu w kraju. Środki z konta promocyjnego są zużywane przed środkami z konta głównego. O ile na koncie głównym możemy mieć nawet i ten rok ważności konta, to wszystko co trafia na konto promocyjne jest z reguły ważne 30 dni.

Jak jednak "wygadać" 500zł, szczególnie gdy posiada się taryfę no-limit? Oczywiście trudno - środki te przy dacie ważności 30 dni mają bardziej wymiar marketingowy niż użytkowy (olaboga, tyle pieniędzy), jednak dla osób które lubią robić sobie "skarbonki" na gorsze czasy ze swoich kart, istnieje kilka sposobów, aby te środki przedłużyć. Ma to jednak sens wtedy, kiedy na rozmowy faktycznie zużywamy środki z konta promocyjnego, nie ma to natomiast sensu gdy np. co miesiąc za 25zł kupujemy pakiet no-limit i niczym innym się nie martwimy - pakiet możemy bowiem kupić tylko za środki z konta głównego, a bonus za rejestrację dostajemy na konto promocyjne.

r   e   k   l   a   m   a

Przedłużenie środków na koncie promocyjnym


  • Pakiet 10zł za 5zł - pakiet zamienia 5zł z konta głównego, na 10zł z konta promocyjnego ważne 30 dni. O ile możemy jednocześnie mieć aktywny tylko jeden pakiet, to system billingowy Play umożliwia aktywowanie nowego pakietu w ostatni dzień obowiązywania poprzedniego - w taki sposób promocyjne środki nie przepadają. Aby uniknąć problemów najlepiej aktywować go najwcześniej koło południa w dniu, w którym ważność środków się kończy - wcześniej system może nie umożliwić aktywacji pakietu.

    Aktywacja pakietu: *111*81*1#
    Sprawdzenie statusu usługi: *111*81*3#
    Sprawdzenie środków: *101#

    Nie każda taryfa pre-paid w Play umożliwia aktywację tego pakietu - wówczas użytkownik dostanie stosowny komunikat.


  • Doładowanie konta przez internet za pośrednictwem Facebook lub strony Play. Doładowanie przez Facebook przyznaje bonus 15% lub 30% w zależności od taryfy już od kwoty 5zł, strona Play natomiast przyznaje bonus 15% dopiero od kwoty 25zł. Jeżeli chcemy więc niskim kosztem przedłużyć ważność konta promocyjnego lepszym wyjściem będzie doładowanie się przez Facebook.

    Innym wyjściem jest też doładowanie w parze przez Facebook. Jeżeli dwóch użytkowników doładuje swoje konta kwotą min. 10zł w ciągu 48 godzin (zaznaczając odpowiednią opcję w aplikacji Strefa Doładowań) otrzyma zarówno bonus omawiany wcześniej, jak i dodatkowe 5zł na konto promocyjne.

    Przedłużenie pakietu internetowego

    Jeżeli chcemy przedłużyć pakiet internetowy, wystarczy pod koniec ważności aktywować inny pakiet internetowy. Jest tak dlatego, ponieważ wszystkie pakiety i bonusy za transmisję danych są sumowane i gromadzone na jednym koncie, sprawdzanym w zależności od taryfy pod *107# lub *108#.

    Tutaj dostępne pakiety internetowe w Play na kartę

    Błąd w sprawdzaniu stanu rejestracji karty

    Istnieje możliwość, że mimo tego, iż numer mamy zarejestrowany nie będzie możliwe aktywowanie pakietu - było to omawiane na konferencji i jest to problem, który ma być naprawiony w ciągu kilku dni. Jeżeli więc ktoś ma z tym problemy, niech próbuje ponownie w następnych dniach.

    Regulaminy

porady urządzenia mobilne inne

Komentarze