reklama

Najdłużej na stronach Microsoftu

Strona główna Aktualności

O autorze

Związał się z portalem dobreprogramy w 2009 roku. Zaczynał jako autor newsów, ma na koncie także kilka artykułów. Obecnie prowadzi cykl podsumowania blogów, w ramach którego opisuje tygodniową aktywność blogerów dobrychprogramów.

Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez comScore, Microsoft jest obecnie liderem pod względem ilości czasu, jaki Internauci spędzają na poszczególnych stronach.

Badania prowadzone przy użyciu usługi comScore World Metrix pozwoliły zanalizować zachowania 1,2 miliarda Internautów w wieku powyżej 15 lat. Dane zebrane we wrześniu 2009 porównano z tymi sprzed roku, co pozwoliło ocenić skalę przetasowań. Największy wzrost pod względem ilości czasu jaki Internauci spędzają na danej witrynie zanotował Facebook, zyskując w ciągu roku prawie 200%. Dobrze radził sobie także Lycos na którego przeglądanie Internauci poświęcili 81% więcej czasu niż przed rokiem. Wśród witryn o dużej oglądalności spadek zanotowało Yahoo (-14%), AOL LLC (-12%), Fox Interactive Media (-44%) i Baidu.com Inc (-7%).

Badanie comScore pokazuje także aktualny udział poszczególnych witryn w torcie oglądalności. Spośród wszystkich odwiedzanych stron największym powodzeniem cieszyły się te tworzone przez Microsoft - na surfowanie po serwisach giganta z Redmond Internauci poświęcili prawie 15% spędzanego w sieci czasu, z czego blisko 70% przypadło na Windows Live Messenger. Z kolei na przeglądanie witryn Google Internauci przeznaczyli 9,3% swojego czasu. Kolejne w zestawieniu Yahoo! osiągnęło rezultat 6,3% zaś zaraz za nim uplasował się Facebook z wynikiem 5,1%.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama