Nie Kumo, a Bing ma podbić rynek wyszukiwarek

Nie Kumo, a Bing ma podbić rynek wyszukiwarek

Wojciech Kowasz
26.05.2009 14:40

Microsoft porzucił nazwę Kumo dla nowej wersji wyszukiwarki LiveSearch. Będzie się ona nazywać Bing, a firma wierzy, że tym razempodbije rynek wyszukiwarek. Publiczny debiut nowej wyszukiwarki zgodnie z zapowiedziami nastąpi 26-28 maja podczas konferencji D: All Things Digital.Ogłoszenie Bing połączone będzie z zakrojoną na 60-80 milionówdolarów kampanią marketingową. Nie będzie ona jednak bezpośrednimatakiem najgroźniejszych rywali Microsoftu, po prostu ma zachęcaćdo korzystania z "nowoczesnej wyszukiwarki". Bing dzięki semantycznemu wyszukiwaniu ma rozwiązać największyproblem dzisiejszych wyszukiwarek - 42% początkowych zapytań musibyć doprecyzowana. Nowa wyszukiwarka Microsoftu będzie udostępniaćdodatkowe wyniki wyszukiwania dopasowane do początkowej frazy tak,że szukane informacje - przynajmniej teoretycznie - powinnypojawiać się na górze bez konieczności zadawania kolejnych pytańwyszukiwarce. Więcej o nowych funkcjach Bing (wtedy jeszcze znanejjako Kumo) pisaliśmy już jakiś czas temu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (19)