Nie Kumo, a Bing ma podbić rynek wyszukiwarek

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

Microsoft porzucił nazwę Kumo dla nowej wersji wyszukiwarki Live Search. Będzie się ona nazywać Bing, a firma wierzy, że tym razem podbije rynek wyszukiwarek.

Publiczny debiut nowej wyszukiwarki zgodnie z zapowiedziami nastąpi 26-28 maja podczas konferencji D: All Things Digital. Ogłoszenie Bing połączone będzie z zakrojoną na 60-80 milionów dolarów kampanią marketingową. Nie będzie ona jednak bezpośrednim atakiem najgroźniejszych rywali Microsoftu, po prostu ma zachęcać do korzystania z "nowoczesnej wyszukiwarki".

Bing dzięki semantycznemu wyszukiwaniu ma rozwiązać największy problem dzisiejszych wyszukiwarek - 42% początkowych zapytań musi być doprecyzowana. Nowa wyszukiwarka Microsoftu będzie udostępniać dodatkowe wyniki wyszukiwania dopasowane do początkowej frazy tak, że szukane informacje - przynajmniej teoretycznie - powinny pojawiać się na górze bez konieczności zadawania kolejnych pytań wyszukiwarce. Więcej o nowych funkcjach Bing (wtedy jeszcze znanej jako Kumo) pisaliśmy już jakiś czas temu.

© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSprawdź, czy możesz być astronautą. Ten test oblali nawet najlepsi