Niewielki wpływ P2P na branżę muzyczną? Strona główna Aktualności30.03.2004 12:44 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Naukowcy Szkoły Biznesu w Harvardzie i Uniwersytetu Północnej Karoliny zgodzili się z tezą, jaką rozpowszechniają użytkownicy sieci P2P - wymiana muzyki w Sieci ma niewielki wpływ na branżę muzyczną. Analiza danych dotyczących wymiany muzyki w Internecie w 2002r. potwierdziła, że wpływ tej działalności na sprzedaż muzyki był znikomy. Naukowcy ujawnili, że ciągu 17 tygodni w 2002r. zostało zarejestrowanych 1,75 mln pobrań, przy czym większość osób które wymieniały muzykę, robiła to okazjonalnie. Ludzie ci na pewno nie kupiliby albumów w sklepie, lecz próbowaliby w jakiś inny sposób zdobyć ulubioną muzykę. Naukowcy szacują, że w 2002r. spadek sprzedaży CD związany z wymianą muzyki w Internecie mógł wynieść ok. 2 mln kopii. Jednak w porównaniu ze 139 mln - różnica pomiędzy poziomem sprzedaży albumów z muzyką w latach 2000 i 2002 - liczba ta wydaje się niewielka i mało znacząca. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Chrome na Androida – niewielka zmiana ułatwi zamykanie wszystkich otwartych kart 13 gru 2018 Mateusz Budzeń Oprogramowanie 4 Naszpikowany kamerami hełm pozwoli kręcić filmy z perspektywy aktorów. I tak, to pomysł branży porno 21 gru 2018 Piotr Urbaniak Sprzęt 140 Specjalna aplikacja wykryje osoby pod wpływem narkotyków i powiadomi odpowiednie służby 11 sty Piotr Urbaniak Oprogramowanie Bezpieczeństwo 21 Corsair ONE PRO i180 to prawdopodobnie najszybszy tak niewielki komputer dla graczy 8 sty Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming CES2019 17
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Naukowcy Szkoły Biznesu w Harvardzie i Uniwersytetu Północnej Karoliny zgodzili się z tezą, jaką rozpowszechniają użytkownicy sieci P2P - wymiana muzyki w Sieci ma niewielki wpływ na branżę muzyczną. Analiza danych dotyczących wymiany muzyki w Internecie w 2002r. potwierdziła, że wpływ tej działalności na sprzedaż muzyki był znikomy. Naukowcy ujawnili, że ciągu 17 tygodni w 2002r. zostało zarejestrowanych 1,75 mln pobrań, przy czym większość osób które wymieniały muzykę, robiła to okazjonalnie. Ludzie ci na pewno nie kupiliby albumów w sklepie, lecz próbowaliby w jakiś inny sposób zdobyć ulubioną muzykę. Naukowcy szacują, że w 2002r. spadek sprzedaży CD związany z wymianą muzyki w Internecie mógł wynieść ok. 2 mln kopii. Jednak w porównaniu ze 139 mln - różnica pomiędzy poziomem sprzedaży albumów z muzyką w latach 2000 i 2002 - liczba ta wydaje się niewielka i mało znacząca. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji