reklama

Nike nadaje nowy sens graniu w biegu

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Firma Nike kojarzona jest nie tylko jako producent odzieży sportowej, ale również z produktów z serii Nike+, które pomagają śledzić nasze postępy podczas ćwiczeń — motywując przy okazji dosyć mocno do treningów zdobywaniem punktów NikeFuel podczas wysiłku. Gracze raczej niewiele się ruszają (może ewentualnie z konsolą przenośną), ale i dla nich przygotowano „marchewkę na kiju”. Dostaną do wypełnienia misje, porywalizują też z innymi.

Do zabawy nie będzie potrzebny najnowszy sprzęt od Nike, bo wystarczy jedna z aplikacji mobilnych na smartfonie, w której zalogujemy się do naszego konta Nike+. Wskażemy, na czym gramy, wybierzemy interesujące nas zadanie, poziom jego trudności (od niego zależy, ile punktów NikeFuel będzie do „zmęczenia”), po czym wystartuje odliczanie czasu do końca misji i nie pozostanie nic innego, jak ruszyć w teren. Czy prawdziwe granie w biegu się przyjmie? Nike nic nie ryzykuje, a może zyskać większe zainteresowanie opracowanym dawno temu systemem. Szczególnie, że zabawę wspierają znane nazwiska — Calvin Johnson, Alex Morgan czy Neymar Jr.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama