r   e   k   l   a   m   a
reklama

Nowe Moje ING mobile dostępne – klienci ING w końcu mogą płacić BLIK-iem

Strona główna Aktualności

O autorze

Na dziobie okrętu. Stawia znaczące nad znaczonym, lubi czapki z daszkiem, teorię gier, tłumaczenia maszynowe i karabiny maszynowe.

Na Androida, iOS-a i mobilnego Windowsa dostępna jest już nowa wersja aplikacji Moje ING mobile – można je już oczywiście znaleźć w naszej bazie. A przed aktualizacją nie ma się co wzbraniać, gdyż przynosi bardzo ważną nowość.

Mimo że w ciągu ostatnich miesięcy aplikacja dla klientów ING była systematycznie aktualizowania, a harmonogram prac narzucał szybką implementację kolejnych funkcji, to w Moje ING mobile brakowało możliwości, która od dawna oferuje konkurencja, a która cieszy się wśród Polaków coraz większym zainteresowaniem.

Chodzi oczywiście o obsługę BLIK-a. Dostęp do tych płatności można już uzyskać z poziomu głównego ekranu. Za pośrednictwem BLIK-a klienci ING mogą już zatem realizować transakcje w sklepach obsługujących polską platformę płatniczą, a także dokonywać wypłat z bankomatów w całym kraju.

Z innych nowości w tej wersji programu należy wymienić możliwość podglądu stanu karty kredytowej jeszcze przed zalogowaniem. Niewykluczone, że implementacja BLIK-a właśnie we wrześniowej aktualizacji jest powiązana z zapowiadaną na jesień premierą BLIK One Click, czyli funkcją autoryzowania transakcji za pomocą pacnięcia powiadomienia aplikacji mobilnej.

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSnap ma się coraz gorzej. A jego twórca jest najlepiej opłacanym na świecie prezesem