Nowe Moje ING mobile dostępne – klienci ING w końcu mogą płacić BLIK-iem

Nowe Moje ING mobile dostępne – klienci ING w końcu mogą płacić BLIK-iem

Nowe Moje ING mobile dostępne – klienci ING w końcu mogą płacić BLIK-iem
30.09.2016 14:01

Na Androida, iOS-a i mobilnego Windowsa dostępna jest już nowa wersja aplikacji Moje ING mobile – można je już oczywiście znaleźć w naszej bazie. A przed aktualizacją nie ma się co wzbraniać, gdyż przynosi bardzo ważną nowość.

Mimo że w ciągu ostatnich miesięcy aplikacja dla klientów ING była systematycznie aktualizowania, a harmonogram prac narzucał szybką implementację kolejnych funkcji, to w Moje ING mobile brakowało możliwości, która od dawna oferuje konkurencja, a która cieszy się wśród Polaków coraz większym zainteresowaniem.

Obraz

Chodzi oczywiście o obsługę BLIK-a. Dostęp do tych płatności można już uzyskać z poziomu głównego ekranu. Za pośrednictwem BLIK-a klienci ING mogą już zatem realizować transakcje w sklepach obsługujących polską platformę płatniczą, a także dokonywać wypłat z bankomatów w całym kraju.

Z innych nowości w tej wersji programu należy wymienić możliwość podglądu stanu karty kredytowej jeszcze przed zalogowaniem. Niewykluczone, że implementacja BLIK-a właśnie we wrześniowej aktualizacji jest powiązana z zapowiadaną na jesień premierą BLIK One Click, czyli funkcją autoryzowania transakcji za pomocą pacnięcia powiadomienia aplikacji mobilnej.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)