r   e   k   l   a   m   a
reklama

Nowe logo Nowego Jorku zagrożeniem dla Apple?

Strona główna Aktualności

O autorze

Wprowadzone przez Nowy Jork, logo reprezentujące nową kampanię ekologiczną greeNYC, spotkało się z krytyką przedstawicieli Apple.

Apple twierdzi bowiem, że nowe logo Nowego Jorku, umieszczane w takich miejscach jak przystanki autobusowe, taksówki o napędzie hybrydowym, czy torby na zakupy, nie różni się niczym szczególnym od jego obecnego loga. Przedstawiciele posądzają także władze miasta o umyślne wprowadzanie mieszkańców w błąd oraz szarganie, zyskanej poprzez swoje produkty i usługi, marki. Władze Nowego Jorku twierdzą natomiast, że zażalenia Apple są bezpodstawne i korporacja żąda zbyt dużej ochrony swojego logo. Rzeczniczka miasta dodaje również, iż nazwa "Big Apple" nie jest skierowana w stronę Apple, gdyż pochodzi od nazwy potocznej miasta. Warto przy tym zauważyć, że miasto nigdy nie zarejestrowało znaku "Big Apple" jako znaku towarowego, nie można wykluczyć jednak, że tak się niebawem stanie.

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSą powody, dla których świat fascynuje się grą, o której nie wie absolutnie nic