Nowy bezprzewodowy głośnik Technicsa obsługuje Google Chromecast i Apple AirPlay

Strona główna Aktualności

O autorze

Firma Panasonic przygotowała całą gamę produktów, które będą pokazywane na tegorocznych targach IFA w Berlinie. Wśród nowości znalazły się telewizory 4K, nowy odtwarzacz BluRay, golarki dla mężczyzn, a także nowoczesny wypiekacz do chleba. Ze wszystkich zapowiedzianych produktów najciekawiej prezentuje się jednak bezprzewodowy głośnik firmy Technics, marki należącej właśnie do Panasonica.

W tym przypadku mowa o modelu Ottava S SC-C50. To bezprzewodowy głośnik, który w sklepach pojawi się już we wrześniu i ma być ciekawą propozycją przede wszystkim dla klientów szukających sprzętu klasy Premium. W ramach jednej obudowy zmieszczono tu aż 7 głośników: 3 wysokotonowe, 3 grające tony średnie i jeden subwoofer. Głośnik wyposażono w złącza USB-A, minijack, optyczne cyfrowe oraz Ethernet.

Co ważne, jest też oczywiście cała gama metod bezprzewodowego przesyłania dźwięku. Głośniki obsługują Wi-Fi w dwóch pasmach, obsługują Google Chromecast oraz Apple AirPlay, Bluetooth, współpracują z Asystentem Google, obsługują odtwarzanie wielopomieszczeniowe oraz mogą w wygodny sposób dostarczać muzykę ze Spotify, Tidala, Deezera oraz radia internetowego.

Jak zaznacza Technics, o brzmienie zadbają tu cztery mechanizmy JENO oraz technologia adaptacyjna obciążenia. Razem ma to zagwarantować świetne wrażenia słuchowe, dzięki kalibracji i dostrajaniu dźwięku zależnie od podłączonego urządzenia będącego źródłem muzyki. Kalibracja przebiegać może w trybie automatycznym dzięki wbudowanemu mikrofonowi lub być kontrolowana przez użytkownika z poziomu aplikacji na smartfonie.

Niestety prezentowany model nie będzie należał do najtańszych, choć jego cenę można oczywiście uzasadniać możliwościami i deklarowaną jakością oferowanego dźwięku. Sugerowana cena detaliczna głośnika Technics S SC-C50 wynosi niespełna 750 euro. Pomijając ewentualne dodatkowe podatki, przy dzisiejszym kursie daje to w przeliczeniu kwotę ponad 3200 złotych. Z pewnością nie jest to więc produkt, który zainteresuje wszystkich klientów.

© dobreprogramy