Odpowiedź Microsoftu na iPoda Strona główna Aktualności07.07.2006 01:42 Udostępnij: O autorze Grzegorz Niemirowski Microsoft chce wydać na święta Bożego Narodzenia odtwarzacz multimedialny rywalizujący z iPodem firmy Apple. Tym, co ma przekonać użytkowników do wyboru produktu Microsoftu będzie obsługa sieci bezprzewodowych, która umożliwi ściąganie muzyki bez potrzeby podłączania urządzenia do komputera. Obiecywany jest też większy wyświetlacz o lepszej jakości obrazu. Użytkownicy będą mogli uczestniczyć w społecznościach podobnych do znanych z Xbox Live, dających możliwość łatwego komunikowania się z innymi osobami o podobnych gustach i zainteresowaniach. Jednak tym co może mieć decydujące znaczenie w konkurowaniu z Apple będzie możliwość ściągania utworów, które wcześniej zostały kupione w Apple iTunes. Będą się one pojawiać automatycznie na koncie użytkownika odtwarzacza firmy z Redmond. Na rynku odtwarzaczy multimedialnych wartym 4 miliardy dolarów Apple ma 77% udziału. Apple ma też 72% w sprzedaży muzyki online dzięki iTunes podczas gdy Microsoft ze swoim MSN Music ma 3%. Microsoftowi oczywiście marzy się większy kawałek tortu. W tym celu zatrudnił Chrisa Stephensona, który spotyka się firmami fonograficznymi, wytwórniami filmowymi oraz stacjami telewizyjnymi w celu pozyskania licencji. Odwiedził m.in. EMI Group Plc, Universal Music Group NBC, Fox i CBS. Inną osobą odpowiedzialną za odtwarzacz jest Robbie Bach, kierujący grupą produktową konsoli Xbox. Nie wiadomo jeszcze jak będzie się nazywać odtwarzacz Microsoftu, trudno też znaleźć informacje na temat wyglądu. Serwis Engadget zamieścił tylko niewyraźne zdjęcie, które obiecuje zastąpić lepszym. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 7 otrzymał obiecywaną aktualizację: Microsoft zepsuł, Microsoft naprawił 8 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 54 Windows 10. Historia wadliwej aktualizacji jest dłuższa. Problemy trwały niemal rok 17 lut 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 58 Microsoft Defender ATP debiutuje na Linuksie, a na tym nie koniec 21 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Bezpieczeństwo 176 Microsoft Office na Androida: jedna aplikacja zamiast Worda, Excela i PowerPointa 18 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 54
Udostępnij: O autorze Grzegorz Niemirowski Microsoft chce wydać na święta Bożego Narodzenia odtwarzacz multimedialny rywalizujący z iPodem firmy Apple. Tym, co ma przekonać użytkowników do wyboru produktu Microsoftu będzie obsługa sieci bezprzewodowych, która umożliwi ściąganie muzyki bez potrzeby podłączania urządzenia do komputera. Obiecywany jest też większy wyświetlacz o lepszej jakości obrazu. Użytkownicy będą mogli uczestniczyć w społecznościach podobnych do znanych z Xbox Live, dających możliwość łatwego komunikowania się z innymi osobami o podobnych gustach i zainteresowaniach. Jednak tym co może mieć decydujące znaczenie w konkurowaniu z Apple będzie możliwość ściągania utworów, które wcześniej zostały kupione w Apple iTunes. Będą się one pojawiać automatycznie na koncie użytkownika odtwarzacza firmy z Redmond. Na rynku odtwarzaczy multimedialnych wartym 4 miliardy dolarów Apple ma 77% udziału. Apple ma też 72% w sprzedaży muzyki online dzięki iTunes podczas gdy Microsoft ze swoim MSN Music ma 3%. Microsoftowi oczywiście marzy się większy kawałek tortu. W tym celu zatrudnił Chrisa Stephensona, który spotyka się firmami fonograficznymi, wytwórniami filmowymi oraz stacjami telewizyjnymi w celu pozyskania licencji. Odwiedził m.in. EMI Group Plc, Universal Music Group NBC, Fox i CBS. Inną osobą odpowiedzialną za odtwarzacz jest Robbie Bach, kierujący grupą produktową konsoli Xbox. Nie wiadomo jeszcze jak będzie się nazywać odtwarzacz Microsoftu, trudno też znaleźć informacje na temat wyglądu. Serwis Engadget zamieścił tylko niewyraźne zdjęcie, które obiecuje zastąpić lepszym. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji