Ogólny wizerunek naszych operatorów

Ogólny wizerunek naszych operatorów

Redakcja
09.06.2004 14:10

W marcu br. firma TNS Telecoms Index B2B przeprowadziła badaniewśród operatorów telefonii stacjonarnej, które przyniosło kilkaciekawych wniosków. Nasz monopolista - Telekomunikacja Polska S.A.postrzegana jest przez klientów biznesowych jako operator, któryjest najbardziej prestiżowy, jednakże z drugiej strony uważana jestza operatora, który najmniej rozumie swoich odbiorców. Wyniki badania przedstawiono jako średnią ocenę wizerunkuoperatorów w skali od 1 do 10. Telekomunikacja Polska różni sięznacznie od wizerunku pozostałych operatorów, uzyskując wposzczególnych kategoriach odpowiednie oceny: Stabilność (6,7),Prestiż (5,8), Szeroki zakres usług (6,6). Są to najwyższe ocenyuzyskane przez TP S.A. Najniższe oceny monopolista uzyskał wkategoriach: Rozumienia klientów, Brak biurokracji orazElastyczność. Obraz Netii i Dialogu jest podobny. Znaczna różnica występuje tylkow przypadku prestiżu i biurokracji, obie na korzyść Netii. ZarównoNetia jak i Dialog postrzegane są jako dostawcy, którzy najlepiejrozumieją swoich abonentów. Netia natomiast okazała się najmniejbiurokratycznym operatorem. NOM i Tele2 to operatorzy, którzy identyfikowani są zelastycznością i wychodzeniem na przeciw oczekiwaniom klientów.Ponadto pozytywną cechą jest również minimum formalności i znikomypoziom biurokracji. Wśród badanych udział wzięli klienci biznesowi zatrudnieni wprzedsiębiorstwach, które zatrudniają powyżej 10 pracowników.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)