Ogólny wizerunek naszych operatorów Strona główna Aktualności09.06.2004 14:10 Udostępnij: O autorze Sebastian Szaniawski W marcu br. firma TNS Telecoms Index B2B przeprowadziła badanie wśród operatorów telefonii stacjonarnej, które przyniosło kilka ciekawych wniosków. Nasz monopolista - Telekomunikacja Polska S.A. postrzegana jest przez klientów biznesowych jako operator, który jest najbardziej prestiżowy, jednakże z drugiej strony uważana jest za operatora, który najmniej rozumie swoich odbiorców. Wyniki badania przedstawiono jako średnią ocenę wizerunku operatorów w skali od 1 do 10. Telekomunikacja Polska różni się znacznie od wizerunku pozostałych operatorów, uzyskując w poszczególnych kategoriach odpowiednie oceny: Stabilność (6,7), Prestiż (5,8), Szeroki zakres usług (6,6). Są to najwyższe oceny uzyskane przez TP S.A. Najniższe oceny monopolista uzyskał w kategoriach: Rozumienia klientów, Brak biurokracji oraz Elastyczność. Obraz Netii i Dialogu jest podobny. Znaczna różnica występuje tylko w przypadku prestiżu i biurokracji, obie na korzyść Netii. Zarówno Netia jak i Dialog postrzegane są jako dostawcy, którzy najlepiej rozumieją swoich abonentów. Netia natomiast okazała się najmniej biurokratycznym operatorem. NOM i Tele2 to operatorzy, którzy identyfikowani są z elastycznością i wychodzeniem na przeciw oczekiwaniom klientów. Ponadto pozytywną cechą jest również minimum formalności i znikomy poziom biurokracji. Wśród badanych udział wzięli klienci biznesowi zatrudnieni w przedsiębiorstwach, które zatrudniają powyżej 10 pracowników. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Walentynki 2020. Chcesz opublikować w sieci zdjęcie z bliską osobą? Zachowaj ostrożność 14 lut 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes Bezpieczeństwo 29 Huawei kontratakuje. I wystawia amerykańskiemu rządowi piękną "laurkę" 12 lut 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes Bezpieczeństwo 188 Bestcena.pl, czyli nie sklep, lecz wypożyczalnia. Twój telefon... nie jest twój 31 sty 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Internet Biznes 406 Jak Cyberpunk 2077 uświadomił nam ignorancję: poznaj naszą nową platformę testową 15 gru 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming 60
Udostępnij: O autorze Sebastian Szaniawski W marcu br. firma TNS Telecoms Index B2B przeprowadziła badanie wśród operatorów telefonii stacjonarnej, które przyniosło kilka ciekawych wniosków. Nasz monopolista - Telekomunikacja Polska S.A. postrzegana jest przez klientów biznesowych jako operator, który jest najbardziej prestiżowy, jednakże z drugiej strony uważana jest za operatora, który najmniej rozumie swoich odbiorców. Wyniki badania przedstawiono jako średnią ocenę wizerunku operatorów w skali od 1 do 10. Telekomunikacja Polska różni się znacznie od wizerunku pozostałych operatorów, uzyskując w poszczególnych kategoriach odpowiednie oceny: Stabilność (6,7), Prestiż (5,8), Szeroki zakres usług (6,6). Są to najwyższe oceny uzyskane przez TP S.A. Najniższe oceny monopolista uzyskał w kategoriach: Rozumienia klientów, Brak biurokracji oraz Elastyczność. Obraz Netii i Dialogu jest podobny. Znaczna różnica występuje tylko w przypadku prestiżu i biurokracji, obie na korzyść Netii. Zarówno Netia jak i Dialog postrzegane są jako dostawcy, którzy najlepiej rozumieją swoich abonentów. Netia natomiast okazała się najmniej biurokratycznym operatorem. NOM i Tele2 to operatorzy, którzy identyfikowani są z elastycznością i wychodzeniem na przeciw oczekiwaniom klientów. Ponadto pozytywną cechą jest również minimum formalności i znikomy poziom biurokracji. Wśród badanych udział wzięli klienci biznesowi zatrudnieni w przedsiębiorstwach, które zatrudniają powyżej 10 pracowników. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji