Opera z odświeżoną identyfikacją wizualną: nowe logo, które pozwoli „robić więcej”

Opera z odświeżoną identyfikacją wizualną: nowe logo, które pozwoli „robić więcej”

Opera z odświeżoną identyfikacją wizualną: nowe logo, które pozwoli „robić więcej”
22.09.2015 11:29

Przeglądarka Opera doczekała się właśnie odświeżonej identyfikacji wizualnej w postaci nowego logo. Nie odbiega ono zanadto od znanej od lat czerwonej litery „O”, niemniej zmiana jest zauważalna, a wkrótce doświadczą jej użytkownicy przeglądarki na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Obraz

Nowe logo imituje obiekt trójwymiarowy, bardziej niż znak „O” przypomina teraz pierścień. Projekt powstał w wyniku współpracy grafików Opery oraz londyńską agencją Anti. Efekt ich pracy będzie oczywiście nie tylko wykorzystywany w samej identyfikacji wizualnej firmy, ale także jako ikona programu zarówno na komputerach, jak i wszystkich wariantach przeglądarki na urządzenia mobilne.

Revealing the new Opera brand

Nowe logo to już piąte w dwudziestoletniej historii firmy. Ma ono symbolizować bramę czy właśnie pierścień, przez który może przejść użytkownik, by móc „robić więcej”. Przy okazji prezentacji nowego logo opublikowane zostało także nowe motto: Do more. Opera udostępniła także mobilną tapetę prezentującą nową identyfikację.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)