reklama

Opera z odświeżoną identyfikacją wizualną: nowe logo, które pozwoli „robić więcej”

Strona główna Aktualności

O autorze

Na dziobie okrętu. Stawia znaczące nad znaczonym, lubi czapki z daszkiem, teorię gier, tłumaczenia maszynowe i karabiny maszynowe.

Przeglądarka Opera doczekała się właśnie odświeżonej identyfikacji wizualnej w postaci nowego logo. Nie odbiega ono zanadto od znanej od lat czerwonej litery „O”, niemniej zmiana jest zauważalna, a wkrótce doświadczą jej użytkownicy przeglądarki na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Nowe logo imituje obiekt trójwymiarowy, bardziej niż znak „O” przypomina teraz pierścień. Projekt powstał w wyniku współpracy grafików Opery oraz londyńską agencją DixonBaxi oraz norweskiego studia Anti. Efekt ich pracy będzie oczywiście nie tylko wykorzystywany w samej identyfikacji wizualnej firmy, ale także jako ikona programu zarówno na komputerach, jak i wszystkich wariantach przeglądarki na urządzenia mobilne.

Nowe logo to już piąte w dwudziestoletniej historii firmy. Ma ono symbolizować bramę czy właśnie pierścień, przez który może przejść użytkownik, by móc „robić więcej”. Przy okazji prezentacji nowego logo opublikowane zostało także nowe motto: Do more. Opera udostępniła także pulpitową oraz mobilną tapetę prezentującą nową identyfikację.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić