reklama

Order & Chaos 2: Redemption chce być największym MMORPG na urządzenia mobilne

Strona główna Aktualności

O autorze

Pasjonat systemów mobilnych oraz aplikacji. Pierwsze kroki w internecie stawiał jeszcze w czasach dominacji 0202122. Od tamtej pory sieć jest nieodłączną częścią jego życia. Z zamiłowania podróżnik. Wolne chwile stara się spędzać na łonie natury lub też pracuje z ludźmi. W redakcji odpowiada za dział aplikacji mobilnych.

Choć od początku Order & Chaos nazywano mobilnym klonem World of Warcraft, wyszło to grze na dobre. Gameloft udowodnił, że można stworzyć rozbudowany i grywalny tytuł z gatunku MMORPG opierając go na sterowaniu za pomocą ekranu dotykowego. Wydana niedawno część druga tylko to potwierdza.

Order & Chaos 2: Redemption rozwija pomysły znane ze swojej poprzedniczki zarazem wprowadzając wiele nowych mechanik. Poza znanymi rasami takimi jak: Orc, Human, Elf, Mendel, otrzymujemy też nową o nazwie Kratan. Czeka na nas także jedna nowa klasa czyli Blood Knight, który dołączył do już znanego zestawu: Ranger, Mage, Warrior i Monk.

Rozbudowano także system mikropłatność. W odczuwalny sposób premiuje on płacących graczy. Fabuła części drugiej rozgrywa się wiele lat po obecnych wydarzeniach znanych z Order & Chaos. Gameloft zapewnia, że nad obiema grami pracują inne zespoły i wydanie Order & Chaos 2: Redemption nie spowoduje końca rozwoju części pierwszej.

Gra zadebiutowała w tym samym czasie na trzy główne platformy mobilne czyli Android, iOS, a także Windows Phone wraz z Windows 8 i 10 (w tym Mobile). Niestety ponownie serwery gry są oddzielne dla każdego systemu. Najciekawiej wydaje się prezentować wydanie dla desktopowego Windows, gdzie możemy grać w tradycyjny sposób z wykorzystaniem myszki i klawiatury.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama