PKO BP zmienia serwis transakcyjny. Będzie nawiązywać do aplikacji IKO

Strona główna Aktualności
fot. Getty Images
fot. Getty Images

O autorze

PKO Bank Polski wkrótce udostępni nową wersję iPKO, czyli swojego internetowego serwisu transakcyjnego. Jak twierdzi bank, będzie on teraz zbliżony wyglądem do aplikacji mobilnej IKO i w pełni kompatybilny z urządzeniami takimi jak smartfony czy tablety.

Nowe iPKO ma zaoferować w pełni responsywny interfejs, przez co należy rozumieć, że samoistnie dostosuje się do wielkości ekranu.

Obecnie jest z tym pewien problem. Logując się w dotychczasowym iPKO z poziomu smartfonu, dostępna jest tylko uproszczona wersja serwisu transakcyjnego, zwana iPKO lajt. Oferuje ona wyłącznie podstawowe funkcje, nie umożliwiając choćby ręcznego wykonania przelewu krajowego, nie mówiąc już o utworzeniu zleceń stałych czy zmianie limitów na koncie.

Użytkownik musi więc wybierać pomiędzy w pełni funkcjonalną aplikacją IKO, a korzystaniem z serwisu okrojonego. A jeśli nie dysponuje iPhone'em lub urządzeniem wyposażonym w Usługi Google, czego znamiennym przykładem są ostatnie smartfony marki Huawei, mówiąc kolokwialnie, zostaje na lodzie. Na szczęście wkrótce się to zmieni.

Bank rozpoczął już akcję informacyjną odświeżonej wersji iPKO. Bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu i na stronie internetowej banku, gdzie publikowane są zapowiedzi zmian. Na portalu Bankomania, YouTube i w mediach społecznościowych pojawią się filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami w iPKO – czytamy w informacji prasowej.

© dobreprogramy
s