PKO Bank Polski walczy z awarią. Są problemy z logowaniem do bankowości i IKO (aktualizacja) Strona główna Aktualności18.01.2021 10:36 Awaria PKO, źródło: downdetector Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio PKO Bank Polski zmaga się z awarią, w wyniku której klienci mają problem z logowaniem. Jak wynika z raportów w serwisie downdetector, usterka ma charakter ogólnopolski, bowiem zgłoszenia napływają z wielu miast, w tym Warszawy, Wrocławia, Krakowa czy Katowic. W momencie tworzenia niniejszej publikacji, liczba zgłoszeń klientów PKO sygnalizujących awarię przekroczyła już 800. Z komentarzy dowiadujemy się natomiast, że problemem jest głównie logowanie – zarówno do aplikacji mobilnej IKO dostępnej na Androida i iOS-a, jak i do bankowości internetowej PKO przez przeglądarkę. PKO walczy z awarią, źródło: downdetector. Niestety, w tym momencie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. PKO jak na razie nie poinformował oficjalnie o problemach na swoim Facebooku. Komentujący inne posty zwracają tu natomiast uwagę na wyjątkowo długie oczekiwanie na połączenie na infolinii. Możliwe więc, że z nią również związana jest usterka lub jest przeciążona przez klientów próbujących zgłosić awarię bankowości internetowej. Aktualizacja, godz. 11:45 Problemy w PKO zostały już rozwiązane. Bank poinformował o usunięciu usterek, a gwałtowny spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector tylko potwierdza to zapewnienie. Szanowni Państwo, nie mamy już żadnych problemów technicznych - zarówno aplikacja IKO jak i serwis iPKO działają prawidłowo.— PKO Bank Polski (@PKOBP) January 18, 2021 Mobilną aplikację PKO BP na Androida i iOS-a można pobrać w naszym katalogu oprogramowania. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także IKO Bankowość i inwestycje 0 IKO version 3.128.37 Bankowość i inwestycje 0 PKO BP zmienia serwis transakcyjny. Będzie nawiązywać do aplikacji IKO 3 cze 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Internet 94 Awaria w banku Millennium. Nie działa bankowość internetowa 25 maj 2020 Karolina Modzelewska Internet 177
Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio PKO Bank Polski zmaga się z awarią, w wyniku której klienci mają problem z logowaniem. Jak wynika z raportów w serwisie downdetector, usterka ma charakter ogólnopolski, bowiem zgłoszenia napływają z wielu miast, w tym Warszawy, Wrocławia, Krakowa czy Katowic. W momencie tworzenia niniejszej publikacji, liczba zgłoszeń klientów PKO sygnalizujących awarię przekroczyła już 800. Z komentarzy dowiadujemy się natomiast, że problemem jest głównie logowanie – zarówno do aplikacji mobilnej IKO dostępnej na Androida i iOS-a, jak i do bankowości internetowej PKO przez przeglądarkę. PKO walczy z awarią, źródło: downdetector. Niestety, w tym momencie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. PKO jak na razie nie poinformował oficjalnie o problemach na swoim Facebooku. Komentujący inne posty zwracają tu natomiast uwagę na wyjątkowo długie oczekiwanie na połączenie na infolinii. Możliwe więc, że z nią również związana jest usterka lub jest przeciążona przez klientów próbujących zgłosić awarię bankowości internetowej. Aktualizacja, godz. 11:45 Problemy w PKO zostały już rozwiązane. Bank poinformował o usunięciu usterek, a gwałtowny spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector tylko potwierdza to zapewnienie. Szanowni Państwo, nie mamy już żadnych problemów technicznych - zarówno aplikacja IKO jak i serwis iPKO działają prawidłowo.— PKO Bank Polski (@PKOBP) January 18, 2021 Mobilną aplikację PKO BP na Androida i iOS-a można pobrać w naszym katalogu oprogramowania. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji