Pakiety TP S.A. nade wszystko

Strona główna Aktualności

O autorze

Pakiety internetowe TP S.A. są najdynamiczniejszą pod względem sprzedaży usługą dostępową naszego narodowego operatora. Dostęp DSL dopiero się rozkręca pod "wielkim hamowaniu" na początku roku (związanym z wcześniejszymi problemami technicznymi).

Na początku kwietnia br. liczba klientów na zryczałtowany dostęp dial-up wyniosła 198 tys. Oznacza to, że w ciągu I kw. br. wzrosła o 57%, ale warto przypomnieć, że stymulowana jest cały czas kampanią reklamową. Utrzymanie takiej dynamiki w następnych kwartałach tego roku aż nadto wystarczyłoby do osiągnięcia zaplanowanej przez TP S.A. na ten rok liczby 450 tys. klientów.

Pakiet 30/60 był najczęściej wybieranym przez klientów (103 tys.), ale od jesieni zeszłego roku jego dynamika jest niższa (37%), niż dynamika sprzedaży wszystkich pakietów razem. Drugi w kolejności jest pakiet 15/30, który nabyło już 71 tys. klientów.

W ciągu pierwszego kwartału 2003 r. o 6% wzrosła liczba klientów SDI (109 tys.) i jest to stosunkowo słaby wynik na tle poprzednich kwartałów. O 23% wzrosła natomiast liczba użytkowników usług DSL (21 tys.), ale trzeba zaznaczyć, że ich sprzedaży nie forsowano (a wręcz przeciwnie) w okresie wymiany routerów na początku roku.

Źródło: BiznesNet

© dobreprogramy