Pakiety TP S.A. nade wszystko Strona główna Aktualności23.04.2003 15:01 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Pakiety internetowe TP S.A. są najdynamiczniejszą pod względem sprzedaży usługą dostępową naszego narodowego operatora. Dostęp DSL dopiero się rozkręca pod "wielkim hamowaniu" na początku roku (związanym z wcześniejszymi problemami technicznymi). Na początku kwietnia br. liczba klientów na zryczałtowany dostęp dial-up wyniosła 198 tys. Oznacza to, że w ciągu I kw. br. wzrosła o 57%, ale warto przypomnieć, że stymulowana jest cały czas kampanią reklamową. Utrzymanie takiej dynamiki w następnych kwartałach tego roku aż nadto wystarczyłoby do osiągnięcia zaplanowanej przez TP S.A. na ten rok liczby 450 tys. klientów. Pakiet 30/60 był najczęściej wybieranym przez klientów (103 tys.), ale od jesieni zeszłego roku jego dynamika jest niższa (37%), niż dynamika sprzedaży wszystkich pakietów razem. Drugi w kolejności jest pakiet 15/30, który nabyło już 71 tys. klientów. W ciągu pierwszego kwartału 2003 r. o 6% wzrosła liczba klientów SDI (109 tys.) i jest to stosunkowo słaby wynik na tle poprzednich kwartałów. O 23% wzrosła natomiast liczba użytkowników usług DSL (21 tys.), ale trzeba zaznaczyć, że ich sprzedaży nie forsowano (a wręcz przeciwnie) w okresie wymiany routerów na początku roku. Źródło: BiznesNet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także TP-Link Tapo P100: inteligentne gniazdko z Wi-Fi za 60 złotych 4 lut 2020 Materiał prasowy Sprzęt SmartDom 0 TP-Link Neffos A5 – smartfon za niecałe 250 złotych z prawie 6-calowym ekranem 9 cze 2020 Materiał prasowy Sprzęt 10 TP-Link Deco X60: pierwszy system Wi-Fi Mesh w nowym standardzie Wi-Fi 6 22 kwi 2020 Materiał prasowy Sprzęt Internet SmartDom 1 TP-Link Archer AX10 i AX50: nowe routery z Wi-Fi 6 za 400 i 700 złotych 10 lut 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Internet SmartDom 40
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Pakiety internetowe TP S.A. są najdynamiczniejszą pod względem sprzedaży usługą dostępową naszego narodowego operatora. Dostęp DSL dopiero się rozkręca pod "wielkim hamowaniu" na początku roku (związanym z wcześniejszymi problemami technicznymi). Na początku kwietnia br. liczba klientów na zryczałtowany dostęp dial-up wyniosła 198 tys. Oznacza to, że w ciągu I kw. br. wzrosła o 57%, ale warto przypomnieć, że stymulowana jest cały czas kampanią reklamową. Utrzymanie takiej dynamiki w następnych kwartałach tego roku aż nadto wystarczyłoby do osiągnięcia zaplanowanej przez TP S.A. na ten rok liczby 450 tys. klientów. Pakiet 30/60 był najczęściej wybieranym przez klientów (103 tys.), ale od jesieni zeszłego roku jego dynamika jest niższa (37%), niż dynamika sprzedaży wszystkich pakietów razem. Drugi w kolejności jest pakiet 15/30, który nabyło już 71 tys. klientów. W ciągu pierwszego kwartału 2003 r. o 6% wzrosła liczba klientów SDI (109 tys.) i jest to stosunkowo słaby wynik na tle poprzednich kwartałów. O 23% wzrosła natomiast liczba użytkowników usług DSL (21 tys.), ale trzeba zaznaczyć, że ich sprzedaży nie forsowano (a wręcz przeciwnie) w okresie wymiany routerów na początku roku. Źródło: BiznesNet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji