PaperPlane Smart Launch 1.0

Strona główna Windows Akcesoria Rozszerzenia i powłoki pulpitu
Pobierz program
zabezpiecz pobieranie Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku omyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.

PaperPlane to darmowe narzędzie, dzięki któremu rozmieszczenie ikon na pulpicie będzie przypominać stylem wygląd głównego ekranu iPada.

Po uruchomieniu PaperPlane zostanie zminimalizowany do zasobnika systemowego, gdzie wystarczy kliknąć przycisk "Show PaperPlane", by cieszyć się zmodyfikowanym wyglądem układu ikonek. Aplikacja pozwala na uzyskanie szybkiego dostępu do najczęściej używanych programów, gier komputerowych, folderów czy pojedynczych plików, itd. Możliwe jest również tworzenie kopii zapasowej oraz przywracanie danych.

Co ciekawe, nie musimy posiadać żadnych ikon na pulpicie systemu Windows, by korzystać z PaperPlane, który generuje zestawienie ikon na podstawie częstotliwości użytkowania poszczególnych aplikacji zainstalowanych na komputerze. Można oczywiście zrezygnować z tej funkcji i samemu zadecydować, jakie programy chcemy mieć "pod ręką".

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!

Komentarze

0 nowych
akirak   2 #3 08.06.2018 12:58

Polecam alternatywę WinLaunch

HnauHnakrapunt   7 #2 07.06.2018 11:40

Zmiany w ustawieniu ikon wynikają z domyślnie włączonej funkcji 'Auto Arrange Icons by App Usage' - czyli po naszemu automatycznego ustawiania kolejności ikon według kolejności klikania skrótów. To, co było włączane ostatnio, pojawia się wyżej na liście.

HnauHnakrapunt   7 #1 02.06.2018 15:45

Zgrabne rozwiązanie, wygląd pulpitu faktycznie przypomina tablet. Duże, wyraźne ikony, a do tego łatwo schować, kiedy niepotrzebne. Domyślny zestaw ikon oznacza, że dostaniemy na ekranie skróty do ustawień systemowych itp., ale na szczęście łatwo zmodyfikować listę.