Para poszła w… grę, Fallout 4 nie będzie wspierał modyfikacji od samej premiery Strona główna Aktualności31.07.2015 10:01 Udostępnij: O autorze Adam Golański @eimi Siłą Fallouta 3 na PC były przede wszystkim tworzone przez społeczność modyfikacje, dzięki którym gra nabierała zupełnie innego wymiaru. I to był główny powód, dla którego wersję tę uważano za lepszą od konsolowej, ograniczonej tylko do tego, co wymyśliła Bethesda. Tym większe zainteresowanie wzbudziła zapowiedź producenta, że Fallout 4 będzie oficjalnie wspierał społecznościowe mody, i to nie tylko na PC, ale też na Xboksa One (z niewytłumaczalnego powodu modów nie będzie w wersji na PlayStation 4). Niestety już wiadomo, że zapowiedzi z targów E3 okazały się na wyrost. W dniu premiery gra nie będzie oferowała wsparcia dla modyfikacji, ani dla PC, ani na Xboksa One. Producent wyjaśnia, że wynika to z konieczności skupienia się na ukończeniu gry. Narzędzia do modowania, zestawy do tworzenia i wszystko to, czego oczekuje społeczność zaczną być opracowywane dopiero wtedy, gdy gra zostanie już wydana, gdyż jak to stwierdził Peter Hines, wicedyrektor Bethesdy, nikt nie będzie dbał o modyfikacje, jeżeli gra będzie kiepska. Gaming Udostępnij: Fallout 4: wojna nie zmienia się nigdy Poprzedni Fallout 4 chce być Simsami, Grand Theft Auto V i do tego świetną strzelanką FPP Następny W Fallout 4 będziemy mogli osiągnąć 275 poziom © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Seksafera w Red Dead Redemption 2: seks może nie do końca, ale afera na pewno 21 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Gaming Biznes 32 Bethesda znika z GeForce Now. Kolejny cios dla Nvidii po Activision 22 lut 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Sprzęt Gaming 68 Rusza Gra Paczka – pomoc dla miliona dzieci, ofiar wykluczenia cyfrowego w Polsce 13 maj 2020 Krzysztof Fiedor Gaming Społeczność 27 Genialny mod do Cyberpunk 2077. Poprawia błędne zachowanie NPC i generowanie tłumów 29 gru 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Gaming Internet 32
Udostępnij: O autorze Adam Golański @eimi Siłą Fallouta 3 na PC były przede wszystkim tworzone przez społeczność modyfikacje, dzięki którym gra nabierała zupełnie innego wymiaru. I to był główny powód, dla którego wersję tę uważano za lepszą od konsolowej, ograniczonej tylko do tego, co wymyśliła Bethesda. Tym większe zainteresowanie wzbudziła zapowiedź producenta, że Fallout 4 będzie oficjalnie wspierał społecznościowe mody, i to nie tylko na PC, ale też na Xboksa One (z niewytłumaczalnego powodu modów nie będzie w wersji na PlayStation 4). Niestety już wiadomo, że zapowiedzi z targów E3 okazały się na wyrost. W dniu premiery gra nie będzie oferowała wsparcia dla modyfikacji, ani dla PC, ani na Xboksa One. Producent wyjaśnia, że wynika to z konieczności skupienia się na ukończeniu gry. Narzędzia do modowania, zestawy do tworzenia i wszystko to, czego oczekuje społeczność zaczną być opracowywane dopiero wtedy, gdy gra zostanie już wydana, gdyż jak to stwierdził Peter Hines, wicedyrektor Bethesdy, nikt nie będzie dbał o modyfikacje, jeżeli gra będzie kiepska. Gaming Udostępnij: Fallout 4: wojna nie zmienia się nigdy Poprzedni Fallout 4 chce być Simsami, Grand Theft Auto V i do tego świetną strzelanką FPP Następny W Fallout 4 będziemy mogli osiągnąć 275 poziom © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji