Piosenka za dolara Strona główna Aktualności08.05.2006 13:15 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Firma Apple Computers przedłużyła umowę na sprzedaż muzyki w sieci z czterema największymi wytwórniami muzycznymi: Universal, Warner Music, EMI oraz Sony BMG. Apple będzie sprzedawać każdy utwór za pośrednictwem oprogramowania iTunes. Za pobranie jednej piosenki brytyjscy oraz amerykańscy internauci będą musieli zapłacić odpowiednio 79 pensów lub 99 centów. Koncerny muzyczne przez wiele miesięcy walczyły o wprowadzenie zmian w dotychczasowej polityce cenowej cyfrowej sprzedaży. Warner, EMI i Sony chciały podwyższyć stawki dla nowości i obniżyć ceny "starszych" utworów. Ostatecznie jednak ustalone zostały sztywne ramy cenowe za dany utwór. Producent oprogramowania iTunes posiada 80% udziałów w rynku i jest jak dotąd najważniejszym graczem w segmencie muzyki on-line. Sukces tego oprogramowania zasadniczo wpłynął na bardzo dobre wyniki sprzedaży przenośnych odtwarzaczy iPod, produkowanych przez koncern Apple. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Lepiej późno niż wcale. Spotify zaczyna wyświetlać pełne teksty piosenek 19 lut 2020 MironNurski Oprogramowanie 16 Google ujawnił przychody z YouTube'a. Serwis generuje 15 mld dolarów w rok 4 lut 2020 Karolina Modzelewska Internet Biznes 34 Facebook zapłaci gigantyczne odszkodowanie? Australia żąda ponad pół biliona dolarów 11 mar 2020 Michał Skorupka Internet Biznes 152 CEO Twittera wyciągnął okrągły miliard dolarów z własnej kieszeni. Cel: walka z koronawirusem 8 kwi 2020 Jakub Krawczyński Internet Biznes Koronawirus 22
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Firma Apple Computers przedłużyła umowę na sprzedaż muzyki w sieci z czterema największymi wytwórniami muzycznymi: Universal, Warner Music, EMI oraz Sony BMG. Apple będzie sprzedawać każdy utwór za pośrednictwem oprogramowania iTunes. Za pobranie jednej piosenki brytyjscy oraz amerykańscy internauci będą musieli zapłacić odpowiednio 79 pensów lub 99 centów. Koncerny muzyczne przez wiele miesięcy walczyły o wprowadzenie zmian w dotychczasowej polityce cenowej cyfrowej sprzedaży. Warner, EMI i Sony chciały podwyższyć stawki dla nowości i obniżyć ceny "starszych" utworów. Ostatecznie jednak ustalone zostały sztywne ramy cenowe za dany utwór. Producent oprogramowania iTunes posiada 80% udziałów w rynku i jest jak dotąd najważniejszym graczem w segmencie muzyki on-line. Sukces tego oprogramowania zasadniczo wpłynął na bardzo dobre wyniki sprzedaży przenośnych odtwarzaczy iPod, produkowanych przez koncern Apple. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji