Play odświeżył aplikację dla klientów. Nowy Play24 jest ładny i praktyczny

Strona główna Aktualności
Nowa wersja Play24 – aplikacji dla klientów sieci Play
Nowa wersja Play24 – aplikacji dla klientów sieci Play

O autorze

Klienci sieci Play mogą skorzystać z nowej odsłony aplikacji mobilnej Play24. Wersja 6.0 wprowadza nową oprawę graficzną, nawigację w postaci osobnych kart i wiele innych zmian.

Nowy wygląd i nowe menu

Aplikacja Play24 zawsze działała dobrze i była na czasie, a wydana właśnie wersja 6.0 wprowadza sporo korzystnych zmian kosmetycznych. Nowe menu w postaci kart jest bliższe aktualnym trendom i wytycznym wzornictwa Material Design. Nad użytecznością aplikacji pracowało prawie 60 specjalistów. Moim zdaniem zrobili kawał dobrej roboty. Aplikacja jest czytelna i bardzo łatwa w obsłudze.

Aplikacja została podzielona na 5 głównych kart. Po zalogowaniu się pokazany zostanie Pulpit, gdzie można przełączać się między numerami, sprawdzić stan pakietów i aktualną taryfę. W razie niedopłaty zobaczymy tu powiadomienie, jest też widoczna kwota ostatniej faktury. Dodatkowe pakiety, usługi multimedialne i faktury także uzyskały swoje osobne karty. W karcie „Dla Ciebie” zaś możemy zobaczyć specjalne oferty, także te dostępne przy przedłużaniu umowy. W osobnej karcie możemy przeglądać historię połączeń, SMS-ów i zużycia danych.

Nowe sposoby płatności i logowania

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji Play24 w nowej odsłonie możemy skorzystać z prostego logowania. Wystarczy w aplikacji podać swój numer telefonu i przepisać jednorazowy kod, otrzymany SMS-em. Nie trzeba pamiętać hasła, a jeśli karta SIM jest w urządzeniu, na którym się logujemy, kod zostanie przepisany automatycznie.

Play24 w wersji 6.0 wprowadza też nowe możliwości kupowania doładowań. Na iPhone'ach i iPadach możemy skorzystać z Apple Pay, na Androidzie z Google Play, a ponadto możemy zapłacić za doładowanie Blikiem. Play twierdzi, że dzięki temu można doładować konto w 10 sekund.

© dobreprogramy