Polscy gracze na mistrzostwach świata World Cyber Games 2006 Strona główna Aktualności11.09.2006 17:29 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Znani są już zwycięzcy polskich finałów w największym na świecie turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Reprezentanci Polski dołączą do grona zawodników z 70 krajów, którzy będą walczyli o miano mistrzów świata we włoskim mieście Monza, w dniach 18-22 października br. W poszczególnych grach zwyciężyli: Need For Speed - Krzysztof Sojka (TFCchris) z Sosnowca Warcraft 3 - Tomasz Pilipiuk (TeRRoR) z Białegostoku StarCraft - Krzysztof Nalepka (Draco) z Nowego Wiśnicza FIFA 06 - Cezary Gontarek (KarteKpL) z Płocka Counter Strike - Pentagram.G-Shock (dawniej Team Pentagram) w składzie: Łukasz Wnęk (LUq) z Warszawy, Filip Kubski (Neo) z Poznania, Wiktor Wojtas (TaZ) z Warszawy, Jakub Gurczyński (kuben) z Torunia oraz Mariusz Cybulski (lrd) z Warszawy. W specjalnie przygotowanej strefie gier w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów zmierzyło się 52 finalistów z polskiej edycji międzynarodowego turnieju World Cyber Games (WCG). Imprezę prowadzili Jacek Kaczyński oraz Andrzej Szajewski - dziennikarze telewizji 4FunTV, którzy na bieżąco komentowali zmagania finalistów oraz prowadzili konkursy dla publiczności. Około 40.000 tys. kibiców obserwowało zmagania finalistów przed telewizorami plazmowymi oraz rzutnikami multimedialnymi, na których przez cały dzień były transmitowane wszystkie mecze. Widzowie mieli szansę doświadczyć turniejowych emocji i pościgać się w komputerowym rajdzie samochodowym Need For Speed, organizowanym przez dziennik Metropol. Dodatkowo, globalny sponsor WCG firma Samsung, zaprezentowała swoje najnowsze produkty. Każdy z widzów miał też szanse podpisać się pod przygotowaną przez organizatorów petycją o uznanie e-gamingu oficjalną dziedziną sportu. Zostanie ona złożona na ręce Ministra Sportu, Tomasza Lipca. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Koniec 18-miesięcznej batalii. Fortnite ląduje w Google Play 22 kwi 2020 MironNurski Oprogramowanie 23 Epic Games Store: Chcesz darmowych gier? A-a-a, nie tak szybko 29 kwi 2020 Jakub Krawczyński Gaming Bezpieczeństwo 26 Android 10 to rzadkość. CERT Orange zatęsknił za wykresem Google'a i stworzył własny 24 kwi 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 66 Creative Sound BlasterX AE-5 PLUS – nowa wersja karty dźwiękowej dla graczy 16 kwi 2020 Materiał prasowy Sprzęt Gaming 7
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Znani są już zwycięzcy polskich finałów w największym na świecie turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Reprezentanci Polski dołączą do grona zawodników z 70 krajów, którzy będą walczyli o miano mistrzów świata we włoskim mieście Monza, w dniach 18-22 października br. W poszczególnych grach zwyciężyli: Need For Speed - Krzysztof Sojka (TFCchris) z Sosnowca Warcraft 3 - Tomasz Pilipiuk (TeRRoR) z Białegostoku StarCraft - Krzysztof Nalepka (Draco) z Nowego Wiśnicza FIFA 06 - Cezary Gontarek (KarteKpL) z Płocka Counter Strike - Pentagram.G-Shock (dawniej Team Pentagram) w składzie: Łukasz Wnęk (LUq) z Warszawy, Filip Kubski (Neo) z Poznania, Wiktor Wojtas (TaZ) z Warszawy, Jakub Gurczyński (kuben) z Torunia oraz Mariusz Cybulski (lrd) z Warszawy. W specjalnie przygotowanej strefie gier w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów zmierzyło się 52 finalistów z polskiej edycji międzynarodowego turnieju World Cyber Games (WCG). Imprezę prowadzili Jacek Kaczyński oraz Andrzej Szajewski - dziennikarze telewizji 4FunTV, którzy na bieżąco komentowali zmagania finalistów oraz prowadzili konkursy dla publiczności. Około 40.000 tys. kibiców obserwowało zmagania finalistów przed telewizorami plazmowymi oraz rzutnikami multimedialnymi, na których przez cały dzień były transmitowane wszystkie mecze. Widzowie mieli szansę doświadczyć turniejowych emocji i pościgać się w komputerowym rajdzie samochodowym Need For Speed, organizowanym przez dziennik Metropol. Dodatkowo, globalny sponsor WCG firma Samsung, zaprezentowała swoje najnowsze produkty. Każdy z widzów miał też szanse podpisać się pod przygotowaną przez organizatorów petycją o uznanie e-gamingu oficjalną dziedziną sportu. Zostanie ona złożona na ręce Ministra Sportu, Tomasza Lipca. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji