Polscy gracze na mistrzostwach świata World Cyber Games 2006 Strona główna Aktualności11.09.2006 17:29 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Znani są już zwycięzcy polskich finałów w największym na świecie turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Reprezentanci Polski dołączą do grona zawodników z 70 krajów, którzy będą walczyli o miano mistrzów świata we włoskim mieście Monza, w dniach 18-22 października br. W poszczególnych grach zwyciężyli: Need For Speed - Krzysztof Sojka (TFCchris) z Sosnowca Warcraft 3 - Tomasz Pilipiuk (TeRRoR) z Białegostoku StarCraft - Krzysztof Nalepka (Draco) z Nowego Wiśnicza FIFA 06 - Cezary Gontarek (KarteKpL) z Płocka Counter Strike - Pentagram.G-Shock (dawniej Team Pentagram) w składzie: Łukasz Wnęk (LUq) z Warszawy, Filip Kubski (Neo) z Poznania, Wiktor Wojtas (TaZ) z Warszawy, Jakub Gurczyński (kuben) z Torunia oraz Mariusz Cybulski (lrd) z Warszawy. W specjalnie przygotowanej strefie gier w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów zmierzyło się 52 finalistów z polskiej edycji międzynarodowego turnieju World Cyber Games (WCG). Imprezę prowadzili Jacek Kaczyński oraz Andrzej Szajewski - dziennikarze telewizji 4FunTV, którzy na bieżąco komentowali zmagania finalistów oraz prowadzili konkursy dla publiczności. Około 40.000 tys. kibiców obserwowało zmagania finalistów przed telewizorami plazmowymi oraz rzutnikami multimedialnymi, na których przez cały dzień były transmitowane wszystkie mecze. Widzowie mieli szansę doświadczyć turniejowych emocji i pościgać się w komputerowym rajdzie samochodowym Need For Speed, organizowanym przez dziennik Metropol. Dodatkowo, globalny sponsor WCG firma Samsung, zaprezentowała swoje najnowsze produkty. Każdy z widzów miał też szanse podpisać się pod przygotowaną przez organizatorów petycją o uznanie e-gamingu oficjalną dziedziną sportu. Zostanie ona złożona na ręce Ministra Sportu, Tomasza Lipca. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Steam pobił rekord aktywności użytkowników. W co najchętniej grają? 3 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 44 Kultowy Snake z komórek Nokii powraca w 4K na Xbox One X 5 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming 21 Warcraft 3 Reforged: Blizzard przyznaje, że zawiódł graczy. Wyszła duża aktualizacja 7 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming 34 Koniec Rocket League na Linuksie i macOS. Twórcy sugerują zakup Windowsa lub Proton 24 sty 2020 Piotr Urbaniak Gaming Biznes 128
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Znani są już zwycięzcy polskich finałów w największym na świecie turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Reprezentanci Polski dołączą do grona zawodników z 70 krajów, którzy będą walczyli o miano mistrzów świata we włoskim mieście Monza, w dniach 18-22 października br. W poszczególnych grach zwyciężyli: Need For Speed - Krzysztof Sojka (TFCchris) z Sosnowca Warcraft 3 - Tomasz Pilipiuk (TeRRoR) z Białegostoku StarCraft - Krzysztof Nalepka (Draco) z Nowego Wiśnicza FIFA 06 - Cezary Gontarek (KarteKpL) z Płocka Counter Strike - Pentagram.G-Shock (dawniej Team Pentagram) w składzie: Łukasz Wnęk (LUq) z Warszawy, Filip Kubski (Neo) z Poznania, Wiktor Wojtas (TaZ) z Warszawy, Jakub Gurczyński (kuben) z Torunia oraz Mariusz Cybulski (lrd) z Warszawy. W specjalnie przygotowanej strefie gier w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów zmierzyło się 52 finalistów z polskiej edycji międzynarodowego turnieju World Cyber Games (WCG). Imprezę prowadzili Jacek Kaczyński oraz Andrzej Szajewski - dziennikarze telewizji 4FunTV, którzy na bieżąco komentowali zmagania finalistów oraz prowadzili konkursy dla publiczności. Około 40.000 tys. kibiców obserwowało zmagania finalistów przed telewizorami plazmowymi oraz rzutnikami multimedialnymi, na których przez cały dzień były transmitowane wszystkie mecze. Widzowie mieli szansę doświadczyć turniejowych emocji i pościgać się w komputerowym rajdzie samochodowym Need For Speed, organizowanym przez dziennik Metropol. Dodatkowo, globalny sponsor WCG firma Samsung, zaprezentowała swoje najnowsze produkty. Każdy z widzów miał też szanse podpisać się pod przygotowaną przez organizatorów petycją o uznanie e-gamingu oficjalną dziedziną sportu. Zostanie ona złożona na ręce Ministra Sportu, Tomasza Lipca. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji