Polskie wyszukiwarki walczą z Google Strona główna Aktualności04.10.2005 16:47 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Nasze firmy nie poddają się dominacji Google na rynku przeszukiwania Internetu. Wciąż widzą sens inwestowania w rozwój własnych wyszukiwarek. Wierzą, że zdołają konkurować ze światowym gigantem, specjalizując się w przeszukiwaniu polskich obszarów sieci. Niemal równocześnie z zapowiedzią otwarcia przez Google warszawskiego biura sprzedaży reklam, z polskich firm internetowych - dwóch najpopularniejszych portali Wirtualna Polska (WP) i Onet.pl oraz spółki wyszukiwawczej Netsprint.pl - napłynęły informacje o dużych modernizacjach ich własnych wyszukiwarek internetowych. Zbieżność w czasie pewnie przypadkowa, bo prace nad nowym algorytmem wyszukiwarki firmowanej przez Netsprint i WP trwały (jak podały firmy) od dziewięciu miesięcy. Widać jednak, że polska branża internetowa nie zamierza iść w ślady portalu Interia.pl, który najwyraźniej uznał, że nie ma co kopać się z koniem - w styczniu porzucił własną wyszukiwarkę i umieścił na swojej witrynie Google. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Polskie wyszukiwarki walczą z Google, opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10: wyszukiwarka w Eksploratorze już działa. Pomaga najnowsza aktualizacja 29 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 48 Dzień Bezpiecznego Internetu z Google. Sprawdź zabezpieczenia swojego konta 11 lut 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 19 Google ujawnił przychody z YouTube'a. Serwis generuje 15 mld dolarów w rok 4 lut 2020 Karolina Modzelewska Internet Biznes 34 Google musi ujawnić tożsamość autora negatywnej recenzji. Tak zadecydował sąd 15 lut 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes 144
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Nasze firmy nie poddają się dominacji Google na rynku przeszukiwania Internetu. Wciąż widzą sens inwestowania w rozwój własnych wyszukiwarek. Wierzą, że zdołają konkurować ze światowym gigantem, specjalizując się w przeszukiwaniu polskich obszarów sieci. Niemal równocześnie z zapowiedzią otwarcia przez Google warszawskiego biura sprzedaży reklam, z polskich firm internetowych - dwóch najpopularniejszych portali Wirtualna Polska (WP) i Onet.pl oraz spółki wyszukiwawczej Netsprint.pl - napłynęły informacje o dużych modernizacjach ich własnych wyszukiwarek internetowych. Zbieżność w czasie pewnie przypadkowa, bo prace nad nowym algorytmem wyszukiwarki firmowanej przez Netsprint i WP trwały (jak podały firmy) od dziewięciu miesięcy. Widać jednak, że polska branża internetowa nie zamierza iść w ślady portalu Interia.pl, który najwyraźniej uznał, że nie ma co kopać się z koniem - w styczniu porzucił własną wyszukiwarkę i umieścił na swojej witrynie Google. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Polskie wyszukiwarki walczą z Google, opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji