Polskie wyszukiwarki walczą z Google Strona główna Aktualności04.10.2005 16:47 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Nasze firmy nie poddają się dominacji Google na rynku przeszukiwania Internetu. Wciąż widzą sens inwestowania w rozwój własnych wyszukiwarek. Wierzą, że zdołają konkurować ze światowym gigantem, specjalizując się w przeszukiwaniu polskich obszarów sieci. Niemal równocześnie z zapowiedzią otwarcia przez Google warszawskiego biura sprzedaży reklam, z polskich firm internetowych - dwóch najpopularniejszych portali Wirtualna Polska (WP) i Onet.pl oraz spółki wyszukiwawczej Netsprint.pl - napłynęły informacje o dużych modernizacjach ich własnych wyszukiwarek internetowych. Zbieżność w czasie pewnie przypadkowa, bo prace nad nowym algorytmem wyszukiwarki firmowanej przez Netsprint i WP trwały (jak podały firmy) od dziewięciu miesięcy. Widać jednak, że polska branża internetowa nie zamierza iść w ślady portalu Interia.pl, który najwyraźniej uznał, że nie ma co kopać się z koniem - w styczniu porzucił własną wyszukiwarkę i umieścił na swojej witrynie Google. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Polskie wyszukiwarki walczą z Google, opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10 i koronawirus: nowy baner w systemowej wyszukiwarce 20 kwi 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo Koronawirus 44 Wyszukiwanie obrazem w Google – zobacz, jak znaleźć podobne zdjęcia 6 maj 2020 Oskar Ziomek Internet Poradniki 49 Zmiana w Google'u. Nie będzie już ukrywał, że czegoś nie wie 24 kwi 2020 MironNurski Oprogramowanie 62 Dane klientów MediaMarkt były dostępne w Google. Wśród nich nazwiska i adresy (aktualizacja) 4 maj 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 53
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Nasze firmy nie poddają się dominacji Google na rynku przeszukiwania Internetu. Wciąż widzą sens inwestowania w rozwój własnych wyszukiwarek. Wierzą, że zdołają konkurować ze światowym gigantem, specjalizując się w przeszukiwaniu polskich obszarów sieci. Niemal równocześnie z zapowiedzią otwarcia przez Google warszawskiego biura sprzedaży reklam, z polskich firm internetowych - dwóch najpopularniejszych portali Wirtualna Polska (WP) i Onet.pl oraz spółki wyszukiwawczej Netsprint.pl - napłynęły informacje o dużych modernizacjach ich własnych wyszukiwarek internetowych. Zbieżność w czasie pewnie przypadkowa, bo prace nad nowym algorytmem wyszukiwarki firmowanej przez Netsprint i WP trwały (jak podały firmy) od dziewięciu miesięcy. Widać jednak, że polska branża internetowa nie zamierza iść w ślady portalu Interia.pl, który najwyraźniej uznał, że nie ma co kopać się z koniem - w styczniu porzucił własną wyszukiwarkę i umieścił na swojej witrynie Google. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Polskie wyszukiwarki walczą z Google, opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji