Prawie 70 proc. MŚP ma dostęp do internetu Strona główna Aktualności20.02.2003 14:25 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Prawie 70 proc. małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) ma dostęp do internetu. Co czwarta taka firma ma tylko jedno stanowisko komputerowe - wynika z badań ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Z danych ASM wynika, że około 80 proc. MŚP przy łączeniu się z internetem korzysta z usług Telekomunikacji Polskiej. Wśród innych operatorów, ankietowane przedsiębiorstwa wymieniły pięćdziesięciu innych dostawców internetu, ale tylko dwaj operatorzy przekroczyli jeden procent - Netia (3,7 proc.) i Dialog (1,8 proc.). Ponad 20 proc. ankietowanych przedsiębiorstw \"raczej\" nie widzi konieczności korzystania z internetu w codziennej pracy. Dla ponad 12 proc. firm dostęp do światowej sieci nie jest potrzebny. Jednocześnie jedna trzecia przedsiębiorstw nie wyobraża sobie codziennej pracy bez dostępu do internetu. Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Wzięło w nim udział 2000 prywatnych firm, w których zatrudnienie nie przekracza 250 osób. Źródło: PAP Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10: ponad 70 proc. użytkowników wciąż nie korzysta z najnowszego wydania 27 mar 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 107 Huawei będzie preinstalować na swych smartfonach 70 aplikacji. W pewnym sensie 9 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 25 Minister prosi o darmowy Internet dla studentów, choć ponad 84 proc. domów już posiada dostęp 23 mar 2020 Jan Domański Internet Biznes 111 Czescy aktywiści open source wyręczają swój rząd. I oszczędzą nawet 70 mln zł 28 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes TechMoto 622
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Prawie 70 proc. małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) ma dostęp do internetu. Co czwarta taka firma ma tylko jedno stanowisko komputerowe - wynika z badań ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Z danych ASM wynika, że około 80 proc. MŚP przy łączeniu się z internetem korzysta z usług Telekomunikacji Polskiej. Wśród innych operatorów, ankietowane przedsiębiorstwa wymieniły pięćdziesięciu innych dostawców internetu, ale tylko dwaj operatorzy przekroczyli jeden procent - Netia (3,7 proc.) i Dialog (1,8 proc.). Ponad 20 proc. ankietowanych przedsiębiorstw \"raczej\" nie widzi konieczności korzystania z internetu w codziennej pracy. Dla ponad 12 proc. firm dostęp do światowej sieci nie jest potrzebny. Jednocześnie jedna trzecia przedsiębiorstw nie wyobraża sobie codziennej pracy bez dostępu do internetu. Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Wzięło w nim udział 2000 prywatnych firm, w których zatrudnienie nie przekracza 250 osób. Źródło: PAP Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji