Premiera Project CARS w listopadzie

Premiera Project CARS w listopadzie

24.04.2014 09:46

Fani motoryzacji w wirtualnym wydaniu skojarzą Project CARS, czyli propozycję wyścigową zapowiadającą się na najlepszą produkcję samochodową ostatnich lat. Ekipa Slightly Mad Studios musi być faktycznie lekko szalona, bo po grach Shift w ramach serii Need for Speed postanowiła kolejne swoje dzieło stworzyć we współpracy z fanami i ze środków własnych, a także tych pozyskanych od wierzących w projekt. Niesamowity nie tylko graficznie tytuł pojawić się ma wreszcie w listopadzie tego roku.

Project CARS - The Ultimate Driver Journey

Zapewne w pierwszej kolejności dostaną go komputerowcy, a potem posiadacze konsol Xbox One czy PlayStation 4, a na końcu samochody wjadą na WiiU. Zwolennicy Nintendo i tak powinni się cieszyć, bo edycje Xbox 360 oraz PS3 porzucono. Project CARS pójdzie w stronę symulacji, oferując realistyczny model jazdy, co w połączeniu z niezwykle starannie wymodelowanymi autami (włącznie z elementami silnika) przełożyć ma się na niesłychaną frajdę. Naturalnie początkujący znajdą tu szereg ułatwień do poustawiania, więc nie powinni poczuć się zagubieni bardziej niż w takich Forzach Motorsport.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Przy produkcji pomaga szereg zawodowych kierowców. Zdołała ona też przyciągnąć do siebie producentów pojazdów, którzy zazwyczaj niechętnie widzą swoje samochody rozwalane na drodze (będzie zaawansowany model zniszczeń naturalnie), nawet tej cyfrowej. Na pokładzie są już Pagani Automobili, Renault, Mercedes Benz, McLaren czy od niedawna Audi. W sumie powinniśmy liczyć na przeszło kopę licencjonowanych aut i minimum 35 torów w większości wzorowanych na prawdziwych, co rzecz jasna w przyszłości powiększone zostanie jeszcze za pośrednictwem odpowiednich paczek DLC.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]
  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Jako technicznie zaawansowany projekt, CARS nie mogło zapomnieć o wsparciu dla wirtualnej rzeczywistości. Producenci wyposażyli się w najnowszy prototyp Oculus Rift, dorzucą też obsługę gogli VR Morpheus Sony. Nie tylko porozglądamy się dookoła, lecz poszczególne systemy, oparte na współpracy z kamerkami, wyłapywać będą ruch całego ciała w kokpicie, faktycznie umiejscawiając gracza w samym centrum akcji.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)