Prezentacja możliwości prototypu pada Steam Controller

Strona główna Aktualności

O autorze

Steam Controller, czyli pad firmy Valve, który raczej mało podobny jest do rozwiązań dotychczas wykorzystywanych przez graczy, zyskał zainteresowanie komputerowców, chociaż nie każdy jeszcze był w stanie wyobrazić sobie go w akcji. Żeby im to ułatwić, producenci udostępnili filmik pokazowy, na którym omawiają funkcje manipulatora na przykładzie jego prototypu. Ma on po prostu działać z większością dostępnych tytułów.

Najprostsza opcja to symulowanie klawiatury i myszki, gdy pod lewą powierzchnię dotykową mamy w produkcjach FPP układ WSAD, a prawa służy do rozglądania się. W grach strategicznych jeden kciuk obsługuje kamerę, a drugi porusza kursorem. Działanie swoistych membran, tak jak resztę przycisków, można będzie oczywiście w dowolny sposób konfigurować. Kontroler jest ponoć na tyle precyzyjny, że pozwala na komfortową zabawę w strzelankach bez nawet odrobiny autonamierzania, chociaż widać, jak prowadzący demonstrację trochę obija się po ścianach w Counter-Strike...

© dobreprogramy

Komentarze