Problemy z połączeniem, TP S.A chowa głowę w piasek... Strona główna Aktualności05.03.2004 14:25 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski W ostatnich dniach występować mogą duże problemy z połączeniem z naszym serwisem przez osoby korzystające z usług dostępowych TP SA (Neostrada, SDI itp...). W skrajnych przypadkach korzystanie z serwisu może być w ogóle nie możliwe. Sytuacja związana jest z niezapowiedzianymi działaniami naszego narodowego operatora prowadzącymi do degradacji ruchu internetowego na styku sieci szkieletowych TP SA i Pol34. Niestety, co często się zdarza, TPSA nie licząc się ze stratami swoich klientów podejmuje decyzje nie dając szans na reakcje i podjęcie odpowiednich kroków w odpowiednim czasie, które mogły by choćby straty ograniczyć. Obecnie dostęp jest co najmniej utrudniony do takich serwisów jak centrumxp, kurnik.pl i wielu innych. Więcej o tym problemie pisaliśmy w w połowie lutego, jednak wówczas problem został chwilowo rozwiązany, niestety TP SA powróciła do swoich praktyk... Firma XENIUM wraz z naszą redakcją oraz redakcją infojamy stale pracuje nad rozwiązaniem zapewniającym komfortowe korzystanie z serwisów. Możemy zagwarantować, że w najbliższym czasie uniezależnimy się od tych konfliktów i przywrócimy wysoką jakość połączeń. Wg naszych informacji TPSA nie zajęła oficjalnego, publicznego stanowiska w tej sprawie, może więc udzieli ich swoim abonentom choćby poprzez infolinie, w co jednak szczerze wątpię. Warto jedynie wspomnieć, że abonenci konkurencyjnych operatorów, np.: Dialog S.A. oraz większości lokalnych sieci osiedlowych nie mają żadnych problemów z połączeniami. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10 i połączenia przez "Twój telefon" – jak podłączyć smartfon? 28 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki 82 Windows 10: łatka na problem z połączeniami VPN psuje obsługę Wi-Fi 2 kwi 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 146 Windows 10: nowa aktualizacja rozwiązuje problemy z połączeniami VPN 31 mar 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet 119 Microsoft zadowolony z zapotrzebowania na Windows 10 i urządzenia Surface, mniej z Xboksa 30 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Sprzęt Biznes 47
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski W ostatnich dniach występować mogą duże problemy z połączeniem z naszym serwisem przez osoby korzystające z usług dostępowych TP SA (Neostrada, SDI itp...). W skrajnych przypadkach korzystanie z serwisu może być w ogóle nie możliwe. Sytuacja związana jest z niezapowiedzianymi działaniami naszego narodowego operatora prowadzącymi do degradacji ruchu internetowego na styku sieci szkieletowych TP SA i Pol34. Niestety, co często się zdarza, TPSA nie licząc się ze stratami swoich klientów podejmuje decyzje nie dając szans na reakcje i podjęcie odpowiednich kroków w odpowiednim czasie, które mogły by choćby straty ograniczyć. Obecnie dostęp jest co najmniej utrudniony do takich serwisów jak centrumxp, kurnik.pl i wielu innych. Więcej o tym problemie pisaliśmy w w połowie lutego, jednak wówczas problem został chwilowo rozwiązany, niestety TP SA powróciła do swoich praktyk... Firma XENIUM wraz z naszą redakcją oraz redakcją infojamy stale pracuje nad rozwiązaniem zapewniającym komfortowe korzystanie z serwisów. Możemy zagwarantować, że w najbliższym czasie uniezależnimy się od tych konfliktów i przywrócimy wysoką jakość połączeń. Wg naszych informacji TPSA nie zajęła oficjalnego, publicznego stanowiska w tej sprawie, może więc udzieli ich swoim abonentom choćby poprzez infolinie, w co jednak szczerze wątpię. Warto jedynie wspomnieć, że abonenci konkurencyjnych operatorów, np.: Dialog S.A. oraz większości lokalnych sieci osiedlowych nie mają żadnych problemów z połączeniami. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji