Raport Google dotyczący fałszywych kliknięć Strona główna Aktualności09.08.2006 11:59 Udostępnij: O autorze msliwa Google opublikowało 17-stronicowy raport będący odpowiedzią na nagłaśniany ostatnio problem tak zwanych fałszywych kliknięć, czyli kliknięć na reklamę w celu zawyżenia kosztów akcji reklamowych. Firmy zajmujące się audytem twierdzą, że liczba takich kliknięć wynosi do 20%. Według Google, firmy ClickFacts, Click Forensics i MC AdWatcher zastosowały w swych opracowaniach błędną metodologię, przez co pojedyncze kliknięcia mogły być wielokrotnie zliczane. Działo się tak, gdyż w niektórych przypadkach odświeżenie strony było błędnie uznawane za kliknięcie na reklamę. Google twierdzi też, że mogły nastąpić pomyłki w przypisywaniu reklam do poszczególnych firm reklamowych. Według Google, prawdziwy poziom fałszywych kliknięć kształtuje się w okolicach 5 procent. Firma zapowiada dalszą współpracę z reklamodawcami w celu rozwiązania problemu. Szczegółowe informacje dostępne są w raporcie na stronach Google. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Mikrorachunek podatkowy jako pretekst. Uwaga na SMS-y od oszustów 23 sty 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes Bezpieczeństwo 25 Rozliczasz PIT przez internet? Uważaj na ataki – możesz stracić całe oszczędności 30 sty 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 55 Google ujawnił przychody z YouTube'a. Serwis generuje 15 mld dolarów w rok 4 lut 2020 Karolina Modzelewska Internet Biznes 34 Santander ostrzega przed phishingiem. Wiadomość o PSD2 może być fałszywa 1 lut 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 81
Udostępnij: O autorze msliwa Google opublikowało 17-stronicowy raport będący odpowiedzią na nagłaśniany ostatnio problem tak zwanych fałszywych kliknięć, czyli kliknięć na reklamę w celu zawyżenia kosztów akcji reklamowych. Firmy zajmujące się audytem twierdzą, że liczba takich kliknięć wynosi do 20%. Według Google, firmy ClickFacts, Click Forensics i MC AdWatcher zastosowały w swych opracowaniach błędną metodologię, przez co pojedyncze kliknięcia mogły być wielokrotnie zliczane. Działo się tak, gdyż w niektórych przypadkach odświeżenie strony było błędnie uznawane za kliknięcie na reklamę. Google twierdzi też, że mogły nastąpić pomyłki w przypisywaniu reklam do poszczególnych firm reklamowych. Według Google, prawdziwy poziom fałszywych kliknięć kształtuje się w okolicach 5 procent. Firma zapowiada dalszą współpracę z reklamodawcami w celu rozwiązania problemu. Szczegółowe informacje dostępne są w raporcie na stronach Google. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji