Reklama u nas - dlaczego warto?

To proste – jesteśmy największym i najbardziej uznanym polskim serwisem internetowym poświęconym szeroko pojętej tematyce nowych technologii, niezależnym i opiniotwórczym wydawcą, cieszymy się świetną reputacją oraz wysoką skutecznością w dostarczaniu poszukiwanych treści.

Docieramy do 5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie generując przy tym ponad 15 mln odsłon stron. Według branżowego badania Megapanel realizowanego przez PBI/Gemius jesteśmy niekwestionowanym liderem w kategorii „Nowe technologie” w Polsce.

Nasi czytelnicy to ludzie zainteresowani nowoczesnymi technologiami. Przeszło 70% naszych czytelników to osoby powyżej 24 roku życia, takim sam odsetek naszych użytkowników ma wykształcenie średnie lub wyższe, a 30% to kadra zarządzająca, przedsiębiorcy i wolne zawody.

Jesteśmy w pełni przygotowani do profesjonalnej publikacji internetowych form reklamy. Korzystamy z zaawansowanego adserwera Google DoubleClick for Publishers, który pozwala nam precyzyjnie kontrolować emisję reklam oraz przejrzyście dla reklamodawców prezentować przebieg i skuteczność kampanii. Nasz zasięg monitorowany jest przez dwa niezależne podmioty - Google Analitycs oraz Gemius - dostarczające wiarygodnych badań oglądalności i zachowania czytelników.

Współpraca z nami może być szczególnie atrakcyjna nie tylko ze względu na korzyści płynące z możliwości dotarcia do cennej grupy odbiorców. Naszym atutem jest również niezależność od zewnętrznych agencji reklamowych, która pozwala nam oferować znacznie bardziej przystępne i elastyczne produkty reklamowe. Służymy doradztwem w zakresie wyboru najbardziej efektywnych mechanizmów promocji, w ramach współpracy możemy przygotować profesjonalne formy reklamowe.

Formy i działania reklamowe

Na łamach serwisu nie emitujemy reklam inwazyjnych, które utrudniają użytkownikom korzystanie z treści. Powoduje to, że skuteczność standardowym form reklamowych jest u nas wyraźnie ponadprzeciętna. Oferujemy możliwość emisji różnego rodzaju bannerów - zarówno form standardowych takich jak Wideboard czy Halfpage, jak i niestandardowych, takich jak tapeta. Emisja może być realizowana na wszystkich stronach serwisu lub ograniczona do konkretnych sekcji, działów tematycznych lub akcji użytkownika.

Realizujemy także projekty i akcje niestandardowe. W szczególności, na bazie wytycznych i materiałów od klienta możemy przygotować karnację całego serwisu (tzw. skórkę z elementami identyfikacji wizualnej marki) lub angażujący konkurs w formie grywalizacji opartej na naszej autorskiej platformie technologicznej.

Modele emisji i rozliczeń

Podstawowa forma zlecenia reklamy to emisja konkretnej ilości wyświetleń bannerów na łamach stron serwisu rozliczana w cenie za każdy 1000 odsłon kreacji (tzw. CPM, czyli cost per mile). Cena CPM zależy od rodzaju nośnika, wybranej powierzchni (np. strona główna), okresu i wielkości zlecenia.

W większości wypadków emisja jest realizowana poprzez proporcjonalne rozłożenie uzgodnionej liczby odsłon na zdefiniowany okres czasu (np. miesiąc). Na niektórych powierzchniach oferujemy także stałą emisję na zasadach wyłączności, rozliczaną za każdy dzień emisji (tzw. FF czyli flat fee).

Emisja może zakładać capping, czyli ograniczenie liczby wyświetleń reklamy temu samemu użytkownikowi w celu zwiększenia zasięgu i skuteczności kampanii. Oferujemy także geotargetowanie, czyli emisję reklamy tylko dla użytkowników z danego regionu, np. z Dolnego Śląska lub Wrocławia. Kampanie możemy również profilować wyłącznie do użytkowników przeglądających określone treści - np. dział z aplikacjami dla firm, do domu, dla księgowych, architektów, do zabawy z multimediami, nauki języków obcych, obróbki zdjęć, projektowania 3D, programowania, pracy, rozrywki i wielu innych zastosowań.

Przykładowe zlecenie reklamy to np. 1 mln odsłon z cappingiem 3xUU (co oznacza dotarcie do minimum 333 tys. użytkowników, do każdego trzykrotnie) form Billboard 750x100 px, Double Billboard 750x200 px i Rectangle 300x250 px emitowanych na stronie głównej serwisu oraz w dziale z aplikacjami do fakturowania przez okres dwóch tygodni. Zlecenie według życzenia klienta wystawia nasz dział reklamy, kampania startuje zaraz po otrzymaniu przez nas podpisanej kopii zamówienia, a po zakończeniu klient otrzymuje raport z przebiegu oraz fakturę.

Zachęcamy do kontaktu, dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną, atrakcyjną ofertę. Dzięki pełnej niezależności od agencji oferujemy atrakcyjne ceny emisji reklamy na naszych łamach. Dla nowych klientów oferujemy możliwość przeprowadzenia kampanii próbnej ze specjalnym rabatem.

Kontakt

Powierzchnię reklamową sprzedajemy bezpośrednio, zapraszamy do kontaktu z biurem reklamy wydawcy serwisu:

dobreprogramy sp. z o.o.
pl. Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
tel: +48 71 7717200
fax: +48 71 7717201
reklama@dobreprogramy.pl