Reklamy w MSN zgodne z zainteresowaniami Strona główna Aktualności27.12.2006 18:29 Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent The Wall Street Journal podaje, że Microsoft rozpoczyna akcję sprzedaży reklam w oparciu o preferencje użytkowników, którzy mają je oglądać. Do tego celu zostanie wykorzystana baza danych zawierająca zainteresowania i inne informacje podawane przez użytkowników usługi Hotmail - w sumie ponad 263 milionów osób. Monitorowane będą także ich zapytania do wyszukiwarek. Wszystko po to, aby późniejsze reklamy wyświetlane w witrynie MSN.com, ale także w innych komercyjnych witrynach korporacji nie były przypadkowe, a dostosowane do konkretnego odbiorcy. Poprzez takie działania Microsoft liczy na większy udział w rynku reklamowym, gdyż jego obecna sytuacja pozostawia wiele do życzenia - koncern z Redmond jest w tyle za Google i Yahoo, które sprzedają najwięcej reklam. Nowa oferta Microsoft wydaje się jednak bardzo kusząca dla reklamodawców, bo ci nareszcie mogą wiedzieć, kto ogląda jakie reklamy. Pozostaje pytanie - co na to użytkownicy? Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także iPhone XR – Apple zaczyna bardziej agresywną promocję. Reklama pojawiła się w App Store 8 gru 2018 Mateusz Budzeń Sprzęt 46 Uwaga na nawigacje GPS na Androida. Niektóre to w praktyce Mapy Google i dodatkowe reklamy 20 sty Oskar Ziomek Oprogramowanie Bezpieczeństwo TechMoto 75 Chybione pomysły – przegląd zaniechanych kierunków rozwoju Windows 10, część II 14 sty Kamil J. Dudek Oprogramowanie 53 Chrome kontra natarczywe reklamy: w lipcu Google zmieni zasięg blokad 9 sty Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet 32
Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent The Wall Street Journal podaje, że Microsoft rozpoczyna akcję sprzedaży reklam w oparciu o preferencje użytkowników, którzy mają je oglądać. Do tego celu zostanie wykorzystana baza danych zawierająca zainteresowania i inne informacje podawane przez użytkowników usługi Hotmail - w sumie ponad 263 milionów osób. Monitorowane będą także ich zapytania do wyszukiwarek. Wszystko po to, aby późniejsze reklamy wyświetlane w witrynie MSN.com, ale także w innych komercyjnych witrynach korporacji nie były przypadkowe, a dostosowane do konkretnego odbiorcy. Poprzez takie działania Microsoft liczy na większy udział w rynku reklamowym, gdyż jego obecna sytuacja pozostawia wiele do życzenia - koncern z Redmond jest w tyle za Google i Yahoo, które sprzedają najwięcej reklam. Nowa oferta Microsoft wydaje się jednak bardzo kusząca dla reklamodawców, bo ci nareszcie mogą wiedzieć, kto ogląda jakie reklamy. Pozostaje pytanie - co na to użytkownicy? Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji