Reklamy w MSN zgodne z zainteresowaniami Strona główna Aktualności27.12.2006 18:29 Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent The Wall Street Journal podaje, że Microsoft rozpoczyna akcję sprzedaży reklam w oparciu o preferencje użytkowników, którzy mają je oglądać. Do tego celu zostanie wykorzystana baza danych zawierająca zainteresowania i inne informacje podawane przez użytkowników usługi Hotmail - w sumie ponad 263 milionów osób. Monitorowane będą także ich zapytania do wyszukiwarek. Wszystko po to, aby późniejsze reklamy wyświetlane w witrynie MSN.com, ale także w innych komercyjnych witrynach korporacji nie były przypadkowe, a dostosowane do konkretnego odbiorcy. Poprzez takie działania Microsoft liczy na większy udział w rynku reklamowym, gdyż jego obecna sytuacja pozostawia wiele do życzenia - koncern z Redmond jest w tyle za Google i Yahoo, które sprzedają najwięcej reklam. Nowa oferta Microsoft wydaje się jednak bardzo kusząca dla reklamodawców, bo ci nareszcie mogą wiedzieć, kto ogląda jakie reklamy. Pozostaje pytanie - co na to użytkownicy? Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Microsoft Teams nie działa. Zainteresowanie przerosło możliwości serwerów? 16 mar 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Biznes Koronawirus 96 iPhone'y od teraz będą wyświetlać reklamy w powiadomieniach. Apple właśnie zmieniło zasady 5 mar 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 55 Escobar Fold 2 i fatalna reklama. A w niej rozebrane modelki i Samsung Galaxy Fold 4 lut 2020 Arkadiusz Stando Sprzęt Internet 99 Reklama spławików na portalu IT – rzecz o tym, jak działa Google AdSense i pokrewne 5 cze 2020 Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo Poradniki 39
Udostępnij: O autorze Wojciech Kowasz @Docent The Wall Street Journal podaje, że Microsoft rozpoczyna akcję sprzedaży reklam w oparciu o preferencje użytkowników, którzy mają je oglądać. Do tego celu zostanie wykorzystana baza danych zawierająca zainteresowania i inne informacje podawane przez użytkowników usługi Hotmail - w sumie ponad 263 milionów osób. Monitorowane będą także ich zapytania do wyszukiwarek. Wszystko po to, aby późniejsze reklamy wyświetlane w witrynie MSN.com, ale także w innych komercyjnych witrynach korporacji nie były przypadkowe, a dostosowane do konkretnego odbiorcy. Poprzez takie działania Microsoft liczy na większy udział w rynku reklamowym, gdyż jego obecna sytuacja pozostawia wiele do życzenia - koncern z Redmond jest w tyle za Google i Yahoo, które sprzedają najwięcej reklam. Nowa oferta Microsoft wydaje się jednak bardzo kusząca dla reklamodawców, bo ci nareszcie mogą wiedzieć, kto ogląda jakie reklamy. Pozostaje pytanie - co na to użytkownicy? Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji