Ruszył rywal iTunes

Strona główna Aktualności

O autorze

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Microsoft uruchomił wczoraj przepremierową wersję swojego internetowego sklepu muzycznego - MSN Music.

Podobnie jak w wypadku innych amerykańskich usług tego typu, utwory są sprzedawane w cenie 99 centów, a całe albumy - 9,99 USD. Początkowo katalog MSN Music obejmie 500 tys. piosenek, jednak każdego tygodnia dodawane będą nowe pozycje. Na razie dostępna jest "próbna" wersja serwisu, który pełną funkcjonalność osiągnie jesienią. Dostęp do plików jest na razie osiągalny tylko z poziomu strony WWW. Po oficjalnej premierze sklepu, będzie także możliwy bezpośrednio z najnowszej wersji programu Windows Music Player 10, którego premiera miała również miejsce wczoraj.

Przedstawiciele Microsoftu twierdzą, że w rywalizacji z iTunes pomoże im wyższy bitrate kompresji utworów - jakość dźwięku piosenek z MSN Music jest lepsza, niż u Apple. Na razie nie wiadomo, kiedy MSN Music zostanie udostępnione internautom spoza USA.

© dobreprogramy