Silnik Binga już w 17 regionalnych wersjach Yahoo!
Jako pierwsze na silnik Binga przeszło amerykańskie i kanadyjskie Yahoo!. Miało to miejsce rok temu, a sama migracja stała się wyznacznikiem dla kolejnych zmian. Obie firmy napotkały pewne trudności, przez co musiało minąć nieco czasu, nim silnik Binga na dobre zadomowi się w wyszukiwarce Yahoo!. Na rozwiązania Microsoftu przeszła właśnie edycja angielska, francuska, niemiecka, hiszpańska, włoska i indyjska. Oznacza to sporo pracy dla webmasterów i marketingowców, którzy dbają o pozycje swoich stron w Yahoo! i prowadzą w tej wyszukiwarce kampanie reklamowe. Podobnie sytuacja wygląda w Nowej Zelandii, Argentynie, Chile, Kolumbii, Peru i Wenezueli, gdzie 22 lipca Yahoo! przeszło na silnik Binga.
Zarówno Yahoo! jak i Microsoft mają nadzieję, że zmiana silnika wyszukiwarki przyniesie im wymierne korzyści. Microsoft liczy na zwiększenie udziału silnika Bing w rynku wyszukiwarek internetowych, natomiast Yahoo! ma zamiar skutecznie konkurować w kwestii reklam online z firmą Google, która jest na tym polu niekwestionowanym liderem.