Sony zapowiada sprzedaż filmów przez internet Strona główna Aktualności01.04.2005 16:10 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior W przyszłym roku Sony zamierza udostępnić w internecie swoich 500 najbardziej kasowych filmów. Przedstawiciele Sony oczekują, że sprzedaż filmów przez internet nie tylko przyniesie firmie nowe źródło wpływów, ale też ograniczy straty spowodowane internetowym piractwem. Przy tworzeniu nowego serwisu Sony ma wzorować się muzycznym sklepie Apple iTunes. Firma poinformowała też, że zacznie oferować na kartach flash filmy przeznaczone do oglądania na telefonach komórkowych i innych urządzeniach przenośnych. Zapowiedzi wpisują się w deklaracje, jakie obejmując stanowisko składał niedawno nowy prezes Sony, który chce zacieśnić współpracę pomiędzy "medialnymi" i "elektronicznymi" działami firmy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także PlayStation 4 sprzedaje się świetnie. Może dogonić PS2 4 lut 2020 Jakub Krawczyński Sprzęt Gaming Biznes 14 Zhaoxin rozpocznie sprzedaż konsumenckiego procesora x86 "dla entuzjastów" 30 sty 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes 59 PlayStation 5 z dyskiem SSD o pojemności 2 TB, produkcji Samsunga – czyli kolejne pogłoski 3 lut 2020 Arkadiusz Stando Sprzęt Gaming Internet 42 Android TV 9 w telewizorach Sony. Dostępna aktualizacja dla modeli z 2018 i 2019 roku 1 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Sprzęt SmartDom 45
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior W przyszłym roku Sony zamierza udostępnić w internecie swoich 500 najbardziej kasowych filmów. Przedstawiciele Sony oczekują, że sprzedaż filmów przez internet nie tylko przyniesie firmie nowe źródło wpływów, ale też ograniczy straty spowodowane internetowym piractwem. Przy tworzeniu nowego serwisu Sony ma wzorować się muzycznym sklepie Apple iTunes. Firma poinformowała też, że zacznie oferować na kartach flash filmy przeznaczone do oglądania na telefonach komórkowych i innych urządzeniach przenośnych. Zapowiedzi wpisują się w deklaracje, jakie obejmując stanowisko składał niedawno nowy prezes Sony, który chce zacieśnić współpracę pomiędzy "medialnymi" i "elektronicznymi" działami firmy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji