reklama

Spotify, Deezer, Tidal, Google – przegląd promocji na usługi muzyczne

Strona główna Aktualności

O autorze

Konsekwentnie trzyma się lewego pasa autostrady. Lubi szybki chód chodnikiem, narowisty jazz oraz infradźwiękowy metal. Nie przeszkadza mu wolne oprogramowanie.

Czarny piątek zbliża się wielkimi krokami, co tradycyjnie dotyka też oprogramowania i usług, także usług muzycznych. Swoje promocyjne oferty przygotowało już Spotify, Deezer, Tidal, a także Google. Większość z nich dotyczy przede wszystkim nowych użytkowników, część promocji jest łączona z usługami innych firm. Można się w tym wszystkim zagubić, przygotowaliśmy dla Was zatem czytelne zestawienie aktualnej oferty.

Spotify

Spotify, chcąc zachęcić nowych użytkowników, wprowadziło promocję Cele na rok 2018. Do 31 grudnia za 0,99 zł otrzymujemy możliwość aktywowania konta Premium na 3 miesiące. Z oferty nie mogą skorzystać osoby, które już wcześniej dokonały subskrypcji płatnej wersji.

Po promocyjnej aktywacji konta premium na Spotify na 3 miesiące pozbędziemy się reklam, dostaniemy też m.in. możliwość swobodnego odsłuchiwania oraz przewijania utworów na urządzeniach mobilnych oraz ich pobierania.

Google Play Music

Google Play Music również przygotowało specjalną ofertę, dzięki której słuchać za darmo można przez dwa miesiące od aktywacji. Po upływie 60 dni, w przypadku kiedy nie anulujemy abonamentu, płacić będziemy 19,90 zł. Z okresu próbnego skorzystać mogą wyłącznie nowi użytkownicy.

W zamian otrzymujemy dostęp do biblioteki składającej się z 40 mln utworów. Odtwarzania nie będą przerywały reklamy, a muzyki będziemy mogli słuchać z pozycji przeglądarki oraz systemów mobilnych. Standardowo Google udostępnia także funkcję pobierania utworów, dzięki której wybrane albumy będą dostępne offline.

Deezer

Deezer podobnie jak Spotify, kusi 3-miesięcznym dostępem do konta Premium+ za 0,99 zł. Z oferty mogą skorzystać wszyscy nowi użytkownicy, jak i byli abonenci, którzy w ciągu 90 dni nie wykupili żadnej oferty w serwisie. Co więcej, jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, po aktywacji konta Premium+ do końca roku z pozycji dekstopowej aplikacji możemy słuchać albumów w bezstratnej jakości.

Konto Premium+ gwarantuje nam dostęp do zbiorów muzycznych składających się z 43 mln utworów. Odtwarzania nie będą przerywać reklamy. Otrzymujemy także funkcję pobierania plików oraz możliwość dowolnego przewijania, jak i przewijania utworów na mobilnych urządzeniach.

TIDAL

TIDAL jako jedyny oferuje swoim użytkownikom dwie darmowe taryfy na miesiąc. Pierwszą z nich jest TIDAL Premium, dzięki której zyskujemy dostęp do plików muzycznych w zwykłej jakości oraz wideo w HD. Co więcej, serwis gwarantuje dostęp do treści redakcyjnych. Po upływie 30 dni za usługę zapłacimy 19,90 zł.

Z kolei, jeżeli zdecydujemy się na taryfę TIDAL HiFi, w wersji próbnej na 30 dni otrzymujemy darmowy dostęp do plików muzycznych w bezstratnej jakości oraz wideo w HD. Tak jak w przypadku TIDAL Premium, będziemy mogli również przeglądać treści redakcyjne. Po przekroczeniu darmowego okresu opłata za abonament wyniesie 39,99 zł.

W związku z nawiązaniem współpracy między serwisem a dwoma operatorami sieci komórkowej TIDAL dostępny jest za darmo w Play oraz T-Mobile. W przypadku tego pierwszego, w zależności od naszej taryfy, możliwy jest 2-letni okres korzystania z TIDALA bez opłat. Z kolei abonenci T-Mobile bez ponoszenia żadnych opłat za transfer danych przez 90 dni mogą cieszyć się darmowym dostępem do muzycznego serwisu. Wystarczy tylko aktywować usługę, wysyłając SMS o treści TIDAL na bezpłatny numer 8008.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama