r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Spotify: sponsorowane piosenki dla użytkowników bez konta premium

Strona główna AktualnościOPROGRAMOWANIE

Spotify nie może narzekać na brak użytkowników, także tych korzystających z konta premium. Firma może pochwalić się już 140 mln użytkowników, z czego około 50 mln osób płaci abonament znoszący ograniczenia darmowej wersji. Spotify szuka jednak kolejnych źródeł dochodów, a jednym z nich mogą być... sponsorowane piosenki.

Użytkownicy Spotify, zarówno na desktopie, jak i w aplikacjach mobilnych, zauważyli nową opcję w ustawieniach – Pokaż sponsorowane piosenki. Przedstawiciele Spotify potwierdzili, że w programie testowym wylądowała właśnie nowa funkcja, mająca przynieść dodatkowe źródło dochodów. Skierowana jest ona dla użytkowników korzystających z darmowego konta.

Nowe sponsorowane treści nie będą pojawiać się w już dostępnych banerach reklamowych. Sponsorowana piosenka będzie wyświetlana tuż nad aktualnie odtwarzaną playlistą. Dobierana jest ona do gustu muzycznego, można ją od razu odsłuchać i dodać do własnych list na stałe.

r   e   k   l   a   m   a

Przycisk pozwalający aktywować lub wyłączyć sponsorowane treści znajdziemy w ustawieniach aplikacji Spotify w sekcji Opcje wyświetlania. Pojawia się on zarówno u użytkowników premium, jak i tych nie płacących abonamentu, ale sponsorowane piosenki wyświetlane są tylko u osób korzystających z darmowej wersji Spotify.

Aktualnie nowe sponsorowane treści znajdują się w fazie testów. Nie wszyscy więc je zobaczą, ale jeśli testy zakończą się sukcesem, to z pewnością nowy typ reklamy zostanie wprowadzony do wszystkich wersji Spotify.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.