Spotify zapowiada własną muzykę i przekonuje do biegania w słuchawkach Strona główna Aktualności20.05.2015 19:26 Udostępnij: O autorze Anna Rymsza @Xyrcon Spotify ma już siedem lat. Twórcy serwisu mieli sporo czasu by poznać zwyczaje użytkowników i zaprojektować innowacyjne sposoby na dostarczanie im muzyki niezależnie od pory dnia, miejsca i nastroju. Z obserwacji zachowań słuchających muzyki dzięki Spotify wynika bowiem, że dla fanów najważniejsze jest odpowiednie dobieranie dźwięków do aktualnego nastroju i dostarczanie rozrywki na wyciągnięcie ręki. Aktualizacja aplikacji mobilnych wychodzi im naprzeciw. Zyskają przede wszystkim miłośnicy biegania, którym smartfony towarzyszą przy treningu i którzy nie obawiają się poruszać ze słuchawkami w (lub na) uszach. W aplikacji dla iPhone'ów jeszcze dziś ma pojawić się funkcja Spotify Running, która ma zapewnić dodatkową motywację do przebiegnięcia kolejnych kilometrów i pomoże zachować rytm. Ta część aplikacji ma połączyć osobiste rekomendacje, historię odsłuchanych utworów, listy gatunkowe i kompozycje przygotowane specjalnie dla biegaczy i dostępne tylko w Spotify, by dostarczyć idealną, osobistą muzykę do treningu. Tempo utworów będzie dobierane do rytmu kroków na podstawie wskazań sensorów iPhone'a, co powinno zapewnić indywidualny rytm każdemu biegaczowi. Latem Spotify rozpocznie współpracę z firmą Nike, co pozwoli zintegrować odtwarzacz muzyczny z aplikacjami Nike+ i RunKeeper. Niebawem funkcja ta będzie dostępna także dla Androida. Użytkowników Spotify na iPhone'ach w niektórych krajach przywita także nowy ekran startowy Spotify Now. Idąc w kierunku jeszcze lepszych sugestii i personalizacji usługa będzie podpowiadać najlepsze utwory do słuchania w danym momencie. Dostaniemy więc odpowiedni zestaw kawałków na ciężki poniedziałkowy poranek, popołudniowy relaks czy wieczornej nauki. Na razie funkcja ta będzie dostępna tylko na systemie iOS w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji i Stanach Zjednoczonych, ale szybko ma być wprowadzona do innych krajów i także dla Androida. Wzorem innych usług Spotify stara się wyróżnić także ofertą. Podobnie jak koledzy z branży filmowo-serialowej, Spotify będzie mieć własne treści, stworzone specjalnie dla użytkowników. Wspomniane wcześniej kawałki do biegania to tylko początek nowej oferty. CEO firmy Daniel Ek zapewnia, że Spotify dopiero się rozkręca. A jeśli ktoś nie przepada za muzyką, będzie mógł sięgnąć po słuchowisko lub po materiały filmowe. Na razie jednak Spotify zamierza wprowadzić treści jedynie po angielsku. Dostarczać je będą najwięksi: BBC, ABC, Comedy Central, ESPN, TED, CBS, Blucora Media, NBC czy Vice Media. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Spotify version 8.5.94 Streaming muzyki 0 Serwis wideo od Spotify dla wszystkich tych, którzy mają dość YouTube 8 maj 2015 Adam Golański Internet 21 Spotify pozwoli ci zabawić się z kolegami w DJ-ów 12 maj 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie 4 Spotify i branża muzyczna solidaryzuje się z George'em Floydem, ofiarą brutalności policji 2 cze 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie 118
Udostępnij: O autorze Anna Rymsza @Xyrcon Spotify ma już siedem lat. Twórcy serwisu mieli sporo czasu by poznać zwyczaje użytkowników i zaprojektować innowacyjne sposoby na dostarczanie im muzyki niezależnie od pory dnia, miejsca i nastroju. Z obserwacji zachowań słuchających muzyki dzięki Spotify wynika bowiem, że dla fanów najważniejsze jest odpowiednie dobieranie dźwięków do aktualnego nastroju i dostarczanie rozrywki na wyciągnięcie ręki. Aktualizacja aplikacji mobilnych wychodzi im naprzeciw. Zyskają przede wszystkim miłośnicy biegania, którym smartfony towarzyszą przy treningu i którzy nie obawiają się poruszać ze słuchawkami w (lub na) uszach. W aplikacji dla iPhone'ów jeszcze dziś ma pojawić się funkcja Spotify Running, która ma zapewnić dodatkową motywację do przebiegnięcia kolejnych kilometrów i pomoże zachować rytm. Ta część aplikacji ma połączyć osobiste rekomendacje, historię odsłuchanych utworów, listy gatunkowe i kompozycje przygotowane specjalnie dla biegaczy i dostępne tylko w Spotify, by dostarczyć idealną, osobistą muzykę do treningu. Tempo utworów będzie dobierane do rytmu kroków na podstawie wskazań sensorów iPhone'a, co powinno zapewnić indywidualny rytm każdemu biegaczowi. Latem Spotify rozpocznie współpracę z firmą Nike, co pozwoli zintegrować odtwarzacz muzyczny z aplikacjami Nike+ i RunKeeper. Niebawem funkcja ta będzie dostępna także dla Androida. Użytkowników Spotify na iPhone'ach w niektórych krajach przywita także nowy ekran startowy Spotify Now. Idąc w kierunku jeszcze lepszych sugestii i personalizacji usługa będzie podpowiadać najlepsze utwory do słuchania w danym momencie. Dostaniemy więc odpowiedni zestaw kawałków na ciężki poniedziałkowy poranek, popołudniowy relaks czy wieczornej nauki. Na razie funkcja ta będzie dostępna tylko na systemie iOS w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji i Stanach Zjednoczonych, ale szybko ma być wprowadzona do innych krajów i także dla Androida. Wzorem innych usług Spotify stara się wyróżnić także ofertą. Podobnie jak koledzy z branży filmowo-serialowej, Spotify będzie mieć własne treści, stworzone specjalnie dla użytkowników. Wspomniane wcześniej kawałki do biegania to tylko początek nowej oferty. CEO firmy Daniel Ek zapewnia, że Spotify dopiero się rozkręca. A jeśli ktoś nie przepada za muzyką, będzie mógł sięgnąć po słuchowisko lub po materiały filmowe. Na razie jednak Spotify zamierza wprowadzić treści jedynie po angielsku. Dostarczać je będą najwięksi: BBC, ABC, Comedy Central, ESPN, TED, CBS, Blucora Media, NBC czy Vice Media. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji