reklama

Super Mario Run w polskim App Store. Nintendo liczy na spory zarobek

Strona główna Aktualności

O autorze

Kobieta o wielu talentach, użytkowniczka OS X kochająca fotografię, kuchnię wschodnią, ciężką muzykę i poprawną polszczyznę.

Na Super Mario Run czekało wielu graczy, zwłaszcza za Oceanem. Dość wspomnieć, że kilka dni przed premierą gra była zainstalowana na urządzeniach mobilnych z jabłkiem na półkach w sklepach Apple'a. Napięcie sięgnęło zenitu i oto jest – Super Mario Run dla systemu iOS 8.0 i nowszych. Reklama się przyda, bo pełna wersja gry (odblokowanie wszystkich plansz, bilety do poziomów i niespodzianka) kosztuje 10 euro.

Super Mario Run to gra dość prosta, ale mimo tego skazana na sukces. W grze Mario biegnie przed siebie, a zadaniem gracza jest wykonywanie popisowych skoków. Im lepiej rozłożone w czasie będą dotknięcia ekranu, tym więcej popisowych akrobacji wykona hydraulik w czerwonej czapce. Przy okazji przemieszczania się po planszach trzeba też zbierać monety. Celem gry jest oczywiście uratowanie Księżniczki z rąk Bowsera, ale to nie koniec. Twórcy gry zadbali także o angażujący tryb budowania własnego królestwa za monety i żaby, a także o codzienne wyzwania i możliwość zmierzenia się z innymi graczami. Ponadto można odblokować nowe postacie, zarabiając monety.

Grę można pobrać za darmo i sporo w nią pograć (4 pierwsze plansze), ale nie oznacza to, że jest darmowa. Jej koszt w Polsce to 10 euro – sporo, ale z pewnością znajdą się tysiące graczy skłonnych za nią zapłacić. Co więcej, gra wymaga ciągłego połączenia z Internetem, co ma rzekomo uniemożliwić piractwo. Zobaczymy, czy się uda.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić