reklama

Szukasz opaski fitness dla dziecka? Może warto zajrzeć do... McDonald's

Strona główna Aktualności

O autorze

Na dziobie okrętu. Stawia znaczące nad znaczonym, lubi czapki z daszkiem, teorię gier, tłumaczenia maszynowe i karabiny maszynowe.

Sieć restauracji McDonald’s w ostatnim czasie wiele robi, by wykorzystać potencjał trendów IT w pozyskiwaniu nowych klientów, często tych najmłodszych. To właśnie ta korporacja jako jedna z pierwszych zamierza wykorzystywać swoje lokale do przyciągania graczy Pokemon GO. To jednak zaledwie początek – McDonald’s będzie także sprzedawał… urządzenia ubieralne.

A raczej prymitywne smartopaski z prostokątną kopertą stylizowaną na Apple Watcha. Urządzenie nosi nazwę Step-it i trafi do zestawów Happy Meal w McDonald’s w pierwszej kolejności w Kanadzie. Plastikowa obudowa i gumowa opaska dostępne będą w wielu kolorach. Zastosowanie opaski wynika przede wszystkim z wieloletnich zarzutów pod adresem McDonald’s związanych z promowaniem kiepskich nawyków żywieniowych wśród dzieci.

Funkcja Step-it będzie zatem skrajnie ograniczone – jest to w zasadzie cyfrowy krokomierz, który ma zachęcać dzieci do ruchu. Nie będzie on synchronizowany z jakimkolwiek urządzeniem mobilnym, zaś na wyświetlaczu pojawiać będzie się tylko liczba kroków. Jedynym fizycznym przyciskiem opaski będzie włącznik, którego przytrzymanie będzie resetować krokomierz.

Nie pojawiły się dotąd informacje, kiedy urządzenie będzie dostępne w zestawach Happy Meal poza Kanadą, jednak można zakładać, że stanowi ona rynek testowy i wkrótce trafi także do kartoników w pozostałych częściach świata.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama