Szybkie oko... Strona główna Aktualności17.01.2006 16:25 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Zespół naukowców pod kierownictwem Gitte Lindgaard z kanadyjskiego Uniwersytetu Carleton odkrył, że przeciętny człowiek ocenia wygląd strony internetowej już po 50 milisekundach. Kanadyjscy badacze zaprosili do eksperymentu grupę ochotników, którym zostało pokazane 50 specjalnie przygotowanych stron internetowych. Ankietowani zostali poproszeni o wydanie dwóch opinii na temat prezentowanych witryn. Pierwsza ocena miała być natychmiastowa i spontaniczna, druga zaś po dokładniejszej analizie zawartości strony. Jak przyznają twórcy raportu, obydwie opinie były jednakowe, co zaprzeczyło dotychczasowym teoriom o 10-krotnie dłuższej reakcji ludzkiego mózgu w podobnych sytuacjach. Zdaniem Lindgaard, odkrycie powinno zainteresować projektantów stron internetowych, którzy powinni zwiększyć atrakcyjność swoich "produktów", w celu zachęcenia użytkownika do dalszego surfowania po zasobach danej witryny. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Android 11 może dostać nowy panel szybkich ustawień – z odtwarzaczem muzyki 20 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 41 Szybkie ładowanie mocą 125 W. Oppo zdradzi szczegóły 15 lipca 13 lip 2020 Oskar Ziomek Sprzęt 30 Windows 10X i aktualizacje "w mgnieniu oka". Mają zajmować mniej niż 90 sekund 25 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 98 Szybka Paczka: oszustwo z motywem kurierskim, ale inne niż zazwyczaj 15 cze 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes Bezpieczeństwo 14
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Zespół naukowców pod kierownictwem Gitte Lindgaard z kanadyjskiego Uniwersytetu Carleton odkrył, że przeciętny człowiek ocenia wygląd strony internetowej już po 50 milisekundach. Kanadyjscy badacze zaprosili do eksperymentu grupę ochotników, którym zostało pokazane 50 specjalnie przygotowanych stron internetowych. Ankietowani zostali poproszeni o wydanie dwóch opinii na temat prezentowanych witryn. Pierwsza ocena miała być natychmiastowa i spontaniczna, druga zaś po dokładniejszej analizie zawartości strony. Jak przyznają twórcy raportu, obydwie opinie były jednakowe, co zaprzeczyło dotychczasowym teoriom o 10-krotnie dłuższej reakcji ludzkiego mózgu w podobnych sytuacjach. Zdaniem Lindgaard, odkrycie powinno zainteresować projektantów stron internetowych, którzy powinni zwiększyć atrakcyjność swoich "produktów", w celu zachęcenia użytkownika do dalszego surfowania po zasobach danej witryny. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji